خبرگزاری کار ایران

ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ورزش و ﺟﻮاﻧﺎن اﺳﺘﺎن ﮐﺮﻣﺎﻧﺸﺎه:

عملیات احداث۱۹ پروژه زمین فوتبال روستایی در کرمانشاه اجرایی نشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۹۷

متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار و عدم تخصیص‌های لازم، عملیات احداث۱۹ پروژه زمین فوتبال روستایی در استان کرمانشاه تاکنون اجرایی نشده است.

ایلنا: ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ورزش و ﺟﻮاﻧﺎن اﺳﺘﺎن ﮐﺮﻣﺎﻧﺸﺎه ﮔﻔﺖ: یکی از این مصوبات اﺣﺪاث۵۰ زﻣﯿﻦ ﻓﻮﺗﺒﺎل روﺳﺘﺎﯾﯽ در استان است که از این تعداد هم اینک عملیات اجرایی ۱۱ باب به اتمام رسیده و عملیات اجرایی ۲۰ باب دیگر در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ﻋﺒﺎس اﻣﺎﻧﯽ شهرک افزود: متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار و عدم تخصیص‌های لازم، عملیات احداث۱۹ پروژه زمین فوتبال روستایی در استان کرمانشاه تاکنون اجرایی نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به سرسرای شش هزار نفری ولایت کرمانشاه تاکید کرد: ﻋﻤﻠﯿﺎت اﺟﺮاﯾﯽ اﯾﻦ ﭘﺮوژه در دهکده اﻟﻤﭙﯿﮏ ﮐﺮﻣﺎﻧﺸﺎه آﻏﺎز ﺷﺪه و هم اﯾﻨﮏ در دﺳﺖ اﺣﺪاثاﺳﺖ.

وی، اﻋﺘﺒﺎر ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﺑﺮای اﺣﺪاثاﯾﻦ سالن ورزﺷﯽ را ﺣﺪود ۲۰۰ ﻣﯿﻠﯿﺎرد رﯾﺎل اﻋﻼم ﮐﺮد و افزود: عملیات احداثاین پروژه به دلیل کمبود اعتبار با وقفه‌هایی در حال انجام است.

امانی شهرک اﻓﺰود: در زمینه احداث۱۰ سالن ورزشی ﻣﺼﻮب ﺳﻔﺮ رهﺒﺮ ﻣﻌﻈﻢ اﻧﻘﻼب ﺑﻪ ﮐﺮﻣﺎﻧﺸﺎه، اﺣﺪاثﺳﺎﻟﻦ هﺎی ورزﺷﯽ در شهرستان‌های هﺎی ﮐﺮﻣﺎﻧﺸﺎه، اﺳﻼم آﺑﺎدﻏﺮب، ﮐﻨﮕﺎور، ﺳﻨﻘﺮ، ﺻﺤﻨﻪ، ﺳﺮﭘﻞ ذهﺎب، هﺮﺳﯿﻦ و رواﻧﺴﺮ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ.

وی اظهار کرد: هم اکنون عملیات اجرایی این سالن‌ها در شهرستان‌های صحنه، کنگاور، سنقر و سرپل ذهاب در مرحله فونداسیون و نصب سوله است اما در سایر شهرستان‌ها به دلیل کمبود زمین مناسب و اعتبار آغاز عملیات اجرایی با وقفه روبرو شده است.

وی در پایان در خصوص احداثیک باب سالن ورزشی سقف بلند در محله دولت آباد کرمانشاه نیز گفت: این پروژه ورزشی در ردیف مصوبات حوزه مسکن و شهرسازی بوده است که خوشبختانه عملیات اجرایی آن نیز به پایان رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز