خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه:

۱۵ میلیارد ریال برای پیشبرد اهداف فرهنگی کمیته امداد(ره) کرمانشاه هزینه شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۹۶

در پنج ماهه نخست سال بیش از ۱۵ میلیارد ریال از منابع امدادی و محلی برای پیشبرد اهداف فرهنگی کمیته امداد(ره) استان کرمانشاه هزینه شده است.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه بالغ بر ۵۹ هزار خانوار مددجو تحت حمایت دارد، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) با شناسایی نیازمندان واقعی به آنان خدمات متنوع ارائه می‌دهد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سیامک پاکرو افزود: در ۴ ماهه اول سال ۱۳۹۲ بالغ بر ۹۹ میلیارد ریال کمک معیشت(مستمری) به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات نیازمندان و مددجویان تنها معیشت نیست، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات فرهنگی مددجویان و تغییر نگرش آنان به زندگی با ارائه مباحثفرهنگی، آموزشی و تربیتی از اقدامات مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: در پنج ماهه نخست سال بیش از ۱۵ میلیارد ریال از منابع امدادی و محلی برای پیشبرد اهداف فرهنگی این نهاد هزینه شده است.

پاکرو در ادامه با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغالزایی اعطا شده به مددجویان از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت توسط واحد خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه با جدیت دنبال می‌شود.

پاکرو در ادامه با اشاره به اینکه حرکت کمیته امداد استان کرمانشاه حرکتی صعودی، رو به جلو و همراه با پیشرفت است، یادآور شد: خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) به مددجویان تحت عنوان ولایت ارائه می‌شود.

وی با خاطرنشان کردن این موضوع که آمار و اطلاعات تمامی مددجویان تحت حمایت شناسنامه دار می‌شود، گفت: با استفاده از این روش ارائه خدمات به مددجویان مطلوب‌تر، سریع‌تر و منسجم‌تر خواهد شد.

پاکرو در پایان با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) که کمیته امداد مدد به حیات، مدد به کار و مدد به زندگی شرافتمندانه است، تصریح کرد: در صورت خودکفایی مالی مددجویان تحت حمایت، کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت ارتقای سطح زندگی آنان همچنان به ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی ادامه خواهد داد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز