خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

مجریان بصورت جدی وارد عرصه فرهنگی شوند/ تلاش برای ثبت جهانی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۲۱۶

استاندار کردستان گفت: کردستان دارای پیشینه غنی فرهنگی است و توقع دارم مجریان بصورت جدی وارد این عرصه شوند.

به گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان با موضوع ثبت سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی در یونسکو، اظهار کرد: امیدوارم مراحل ثبت جهانی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی انجام شود و در این راه همگان باید همکاری همه جانبه داشته باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه آنچنانکه باید در این امر تلاشی صورت نگرفته است هر چند پیشینیان ما کارهای بسیار خوبی انجام داده اند.

مرادنیا با تاکید بر نقش شگرف فرهنگ در توسعه جامعه، گفت: ضروری است و باید در این حوزه ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

مرادنیا همچنین یادآور شد: کردستان دارای یک پیشینه غنی فرهنگی است و توقع دارم مجریان بصورت جدی وارد عرصه شوند.

استاندار کردستان پرهیز از تنگ نظری در کارهای فرهنگی را مهم ارزیابی کرد و افزود: ثبت سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی برای استان حایز اهمیت است و حتما این اقدام نتایج بسیار خوبی برای استان در پی خواهد داشت.

مرادنیا همچنین ضمن تقدیر از کارهای فرهنگی شهرداری سنندج و شورای شهر اظهار داشت: شهرداری سنندج در دو سال گذشتە کارهای ارزشمندی در بخش فرهنگ انجام دادە کە جای تشکر دارد و انتظار می رود کماکان این اقدامات تداوم داشتە باشد.

استاندار کردستان در پایان بر ضرورت استفادە از همفکری اساتید موسیقی کردی در ثبت شهر سنندج بە عنوان شهر خلاق موسیقی نیز تاکید کرد و گفت: لازم است بە نحوی برنامە ریزی شود کە در ایام عید فطر یک کنسرت بزرگ موسیقی در آبیدر برگزار و تبلیغات وسیعی نیز در سطح کشور برای فضاسازی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز