خبرگزاری کار ایران

امین نژاد خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی تخصصی کسب و کار شبکه ها در کردستان

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۸۲۳

مدیر مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج از برگزاری دوره های آموزشی تخصصی کسب و کار خبر داد و گفت: هدف از این دوره کلاس‌های آموزشی، آشنایی هر چه بیشتر فعالان اقتصادی با روش‌های نوین تولید و تجارت بود.

به گزارش ایلنا، امین نژاد با بیان این خبر، اظهار داشت: گسترش کمی و کیفی حوزه تولید و تجارت در عصر حاضر سبب شکل‌گیری رقابت‌های سنگین در دنیا شده و ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات آموزشی مداوم جهت آشنا سازی فعالان اقتصادی به روش‌های نوین تولید و تجارت توسط دولت و نهادهای صنفی انجام شود تا از روند جهانی باز نمانیم.

وی افزود: کردستان به علت داشتن پتانسیل‌های عظیم تولید و بازرگانی باید بیش از سایر مناطق کشور نسبت به آموزش سرمایه‌گذاران، تولید کنندگان و تجار بپردازد که مسئولیت اتاق بازرگانی در این حوزه بیش از سایر نهادها است؛ بر این اساس دوره‌های آموزشی متنوعی در دستور کار دارد.

امین نژاد تصریح کرد: دوره آموزشی تخصصی کسب و کار شبکه‌ای در افق 1404 در قالب محورهای شبکه سازی با مفهوم هنر برقراری ارتباط، بازاریابی شبکه‌ای، استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی و مروری بر مدل کسب و کار شرکت‌های پلتفرمی صورت گرفته است.

امین نژاد ادامه داد: این کلاس‌ها با حضور دکتر سید حسن افتخاریان رئیس هیات مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران و با بیش از ۵۰ نفر از شرکت کنندگان برگزار شد.

گفتنی است این دوره آموزشی بصورت رایگان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر