خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

نقش رسانه‌ها در کاهش تنش‌های به وجود آمده غیرقابل انکار است

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۷۴۴

استاندار کردستان گفت: فضاسازی های رسانه ای بیشتر از خود تحریم ها جامعه را به واکنش وادار می‌کند و بازار را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان، با بیان این مطلب که ایران در یک جنگ اقتصادی با آمریکا و متحدانش قرار دارد قابل انکار نیست، اظهار داشت: جدا از تاثیر مستقیم این تحریم ها بر مردم، فضاسازی‌های رسانه ای و فضای مجازیست که جامعه را به واکنش وادار می کند و بازار را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی افزود: یک تیم رسانه ای در خارج از کشور، به مشکلات دامن می‌زند که در این شرایط و در این مقطع حساس لازم است رسانه های کشور تلاش کنند تا نگرانی ها در جامعه کمتر شود. 

مرادنیا در ادامه با اشاره شایعات و فضاسازی های رسانه ای درپی مسمومیت عده ای از شهروندان شهرستان قروه، تاکید کرد: در چنین شرایطی، روابط عمومی دستگاه ها باید به سرعت اطلاع رسانی کنند و نگرانی جامعه را برطرف کنند. 

استاندار کردستان با بیان این موضوع که همه مشکلات را نباید ناشی از ضعف دولت بدانیم، گفت: دولت خود ما هستیم که همه تلاش داریم تا مشکلات مرتفع شود و در این شرایط باید رسانه ها بیشتر کمک کنند تا مشکلات کشور کمتر شود. 

مرادنیا در پایان با گله مندی از دخالت برخی نمایندگان استان در تصمیم گیری ها و انتصابات استاندار، گفت: باید با همکاری و همفکری تلاش کنیم تا مشکلات استان را حل کنیم و به جای منافع شخصی توسعه استان را هدف قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز