خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان :

نیازمند حضور در بازارهای مصرف کشورهای همسایه هستیم/ مرز باشماق نقطه اتکای توسعه استان

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۱۷۹

استاندار کردستان گفت: برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار استان باید از همه ظرفیت ها از جمله در بخش توسعه تجارت و داد و ستد استان و حضور در بازارهای مصرف کشورهای همسایه استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا بهمن مرادنیا در هفتمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبازره با قاچاق کالا و ارز کردستان با بیان این مطلب گفت: تسهیل در روند تجارت در مرزی استان به ویژه مرز باشماق مریوان باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار استان باید از همه ظرفیت‌ها از جمله در بخش توسعه تجارت و داد و ستد استان و حضور در بازارهای مصرف کشورهای همسایه استفاده کنیم.

مرادنیا بر لزوم ساماندهی وضعیت صادرات و واردات از طریق مرزهای استان تاکید کرد و گفت: رفع موانع موجود در مسیر توسعه اقتصادی استان باید در سرلوحه برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد و در این رابطه مدیران اجرایی باید توان خود را برای کاهش مشکلات در این بخش مضاعف کنند.

استاندار کردستان به اهمیت مبارزه با قاچاق سوخت در مرزی استان اشاره و اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی متولی باید تدابیر لازم را برای جلوگیری از قاچاق سوخت از طریق پایانه های مرزی استان به عمل آورند.

مرادنیا خواستار جلوگیری از هرگونه بی‌نظمی در پایانه‌های مرزی استان در مسیر ارائه خدمات مناسب به مردم و مراجعان شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز