خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور مطرح کرد:

هدف دولت شتاب دادن به طرح‌های توسعه‌ای کردستان است

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۶۷۹

وزیر کشور گفت: هدف از سفرم به کردستان،تصویب کردن طرح‌های توسعه ای استان است.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در سفر یک روزه خود به استان کردستان، یکی از اهداف این سفر را تصویب کردن طرح های توسعه ای استان دانست و اظهار کرد: هدف دولت شتاب دادن به مراحل توسعه ای کردستان است.

وی با بیان اینکه در سفر خود به کردستان ارزیابی دقیقی از پیشرفت پروژه ها و طرح ها خواهد داشت، اضافه کرد: استاندار کردستان و همه دستگاه ها تلاش کردند طرح های توسعه ای اجرایی شود.

رحمانی فضلی افزود: در این سفر مشکلات استان را احصا و آن مشکلاتی که حل آنها نیاز به تلاش بیشتری دارد را به هیات دولت انتقال می دهیم.

از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به کردستان شرکت در جلسات شورای تامین و همچنین شورای توسعه استان است.

بازدید از طرح چند طرح عمرانی و صنعتی، طرح تعریض گردنه صلوات آباد، ورزشگاه 6 هزار نفری 22 گلان و طرح احیای بازآفرینی شهری منطقه منفصل شهری نایسر در شهر سنندج از دیگر برنامه های سفر وزیر کشور است.

حضور در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در پردیس سینما بهمن سنندج پایان بخش برنامه های وزیر کشور در این سفر یک روزه است و پس از آن ساعت 21 سنندج را ترک می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز