خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

تغییر در بازنگری قیمت نان/ نظارت بیشتر مسئولان بر کیفیت نان‌های تولیدی

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۹۰۸

استاندار کردستان گفت: قیمت های مصوب شده در این کارگروه هر ساله تغییر خواهد کرد و در صورت عدم نیاز در بازنگری این قیمت ها، نان با همان قیمت قبلی عرضه می شود.

به گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه استانی اصلاح نظام یارانه گندم، آرد و نان کردستان، با بیان اینکه از سال 93 تغییری در قیمت نان صورت نگرفته، گفت: لازم است بازنگری ای صورت گیرد و این به یکباره تغییر قیمت ها بار روانی ای را در جامعه به وجود می آورد.

وی ادامه داد: قیمت های مصوب شده در این کارگروه هر ساله تغییر خواهد کرد و در صورت نیاز نبودن در بازنگری این قیمت ها، با همان قیمت قبلی نان عرضه می شود.

مرادنیا با تاکید بر کیفیت نان های ارائه شده به مردم، گفت: نانوایی ها باید دقت کافی را در پخت نان داشته باشند چون هر مشکلی در نان ایجاد شود در سلامت خانواده های ما هم تاثیرگذار خواهد بود.

استاندار کردستان تصریح کرد: اتحادیه نانوایان و خبازی ها باید با همکاری مسئولان استان بر روی قیمت، وزن و کیفیت نان های تولیدی نظارت کافی داشته باشند.

مرادنیا همچنین به وضعیت معیشتی کارگران خبازی ها اشاره و تصریح کرد: وضعیت معیشت کارگران خبازی‌ها برای ما بسیار مهم است و آنها در جلسات قبلی دغدغه هایی را مطرح کردند که جای نگرانی داشت.

استاندار کردستان در پایان سخنان خود بیان داشت: مسئولان باید نظارت بیشتری بر مبالغی که برای صدور کارت های بهداشتی و جواز پروانه کسب از خبازی ها و نانوایان دریافت می شود، داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز