خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های کردستان مطرح کرد:

رسالت انجمن حمایت زندانیان، کاهش آسیب‌های مجازات بر خانواده زندانیان است

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۹۰۷

مدیرکل زندان های کردستان گفت: رسالت انجمن حمایت زندانیان، کمک در جهت کاهش آسیب های ناشی از مجازات حبس بر فرزندان و خانواده های زندانیان است.

به گزارش ایلنا، اسحاق ابراهیمی با بیان این مطلب، گفت: در حال حاضر 280 خانواده با تعداد عائله 650 نفر تحت پوشش خدمات انجمن حمایت زندانیان سنندج شامل؛ مستمری ماهیانه، توزیع سبد غذایی، البسه و پوشاک، پرداخت هزینه های پزشکی و درمانی، برگزاری کلاس های مهارت های اساسی زندگی و ... هستند و خدمات دریافت می کنند.

وی همچنین بیان داشت: به مناسبت بازگشایی مدارس 380 میلیون ریال کمک غیر نقدی به فرزندان زندانیان نیازمند ارائه شده است که بیشتر آنها از سوی خیرین و قسمتی نیز به وسیله منابع درآمدی انجمن حمایت زندانیان سنندج تامین شده است.

مدیرکل زندان های کردستان در ادامه افزود: انجمن حمایت زندانیان در طول سال تحصیلی خدماتی متنوع دیگری از جمله پرداخت شهریه کلاس‌های فوق‌برنامه مانندکلاس‌های زبان، کلاس‌های ورزشی و ... را نیز متقبل می شود.

ابراهیمی رسالت انجمن حمایت زندانیان را کمک مادی و معنوی به خانواده های زندانیان در راستای کاهش آسیب در میان آنان دانست و بیان داشت: بر اساس اصل شخصی بودن مجازات نمی بایست هیچ گونه آسیبی از قبل زندانی شدن فرد، دامنگیر خانواده وی شود که در این راستا انجمن های حمایت زندانیان با کمک خیرین و نیکوکاران، آسیب های ناشی از مجازات حبس بر فرزندان و خانواده های زندانیان را به حداقل ممکن می رسانند.

وی در پایان سخنان خود، حمایت از زندانیان و خانواده های آسیب پذیر آنان را امری اجتناب ناپذیر دانست و تاکید کرد: نتایج مثبت حمایت از خانواده های آسیب پذیر زندانیان، سلامت و امنیت جامعه است که در این راستا می طلبد مردم، مسئولین و دست اندرکاران زندانها را که رسالت اصلی آنها نیز در همین راستا می باشد، یاری دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز