خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان مطرح کرد:

توسعه فرهنگی کردستان نیازمند اعتبارات جهشی است

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۱۲۴

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه، تکمیل و تجهیز تالار مرکزی سنندج از اولویت های کاری این اداره کل است، گفت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی استان نیازمند اعتبارات ویژه و جهشی است.

به گزارش ایلنا، جلال قلعه شاخانی در بازدید رئیس طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تالار مرکزی سنندج اظهار کرد: پروژه تالار مرکزی سنندج بعد از برگزاری مناقصه به شرکت مهندسی ترپ واگذار شد و ظرف چند روز آینده با فراهم شدن مقدمات اولیه، کار خود را آغاز می کند.
وی با بیان اینکه با شروع به کار این شرکت، پروژه شتاب بیشتری می گیرد، عنوان کرد: در قرارداد منعقده، این شرکت موظف است به شرط تامین اعتبار، پروژه را ۱۵ ماهه تکمیل و تحویل دهد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، پیشرفت فیزیکی  پروژه تالار مرکزی سنندج را ۳۰ درصد اعلام کرد و افزود: اعتبار پیش بینی شده برای تکمیل این پروژه ۳۱ میلیارد تومان برآورد شده است.
قلعه شاخانی، با بیان اینکه پروژه تالار مرکزی سنندج از مطالبات و نیازهای جامعه فرهنگ و هنر استان است، تاکید کرد: تلاش می کنیم با پیگیری و تامین اعتبارات ظرف مدت تعیین شده و در کم ترین زمان ممکن، این پروژه به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کردستان، سرزمین فرهنگ و هنر است، تاکید کرد: توسعه فضای فرهنگی در استان، یکی از رویکردهای اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان است که بر همین اساس جذب اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی در دستور کار است.
وی همچنین گفت: در همین راستا ساخت هفت پلاتو در شهرستان های استان آغاز شده است.
قلعه شاخانی، با اشاره به واگذاری زمین مجتمع فرهنگی و هنری دهگلان به پیمانکار اذعان کرد:  اعتبار پیش بینی شده برای احداث این پروژه ٥ میلیارد و ٤٠٠ میلیون تومان برآورد شده است که تلاش می کنیم با جذب اعتبارات لازم مجتمع فرهنگی هنری دهگلان ١٨ ماهه به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز