خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کردستان خبر داد:

کار جمع آوری و ساماندهی فاضلاب ورودی به دریاچه زریوار تا ۵ ماه دیگر به اتمام می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۲۳۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از جمع آوری و ساماندهی فاضلاب ورودی به زریوار تا ۵ ماه آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر قادری در جلسه بررسی مشکلات پروژه های عمرانی مریوان اظهار کرد: یکی از دغدغه های جدی در این شهر جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی و همچنین فاضلاب بویژه در مناطق نزدیک به دریاچه زریوار است.

وی افزود: با توجه به اولویت دار بودن این مسئله، مبلغ ۲.۹ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده ۱۰ و ۱۲ که اعتبارات حوادث است برای جمع آوری فاضلاب در محلات سردوشی و استادیوم و سایر نقاط همجوار به زریوار در نظر گرفته شد تا شرکت آب و فاضلاب شهری استان و امور آبفا شهر مریوان طی حداکثر ۵ ماه کار ساماندهی این محلات را به اتمام برساند.

معاون عمرانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: مابقی اعتبار مورد نیاز را نیز شرکت آبفا از محل منابع داخلی تأمین می کند تا با اجرای این پروژه دیگر فاضلابی از سمت شهر وارد زریوار نشود.

 قادری یادآور شد: در گذشته نیز اقداماتی در خصوص جمع آوری فاضلاب ۷ روستای ضلع غربی زریوار توسط آبفا و سپس آب و فاضلاب روستایی انجام شد و هم اکنون کار ساماندهی فاضلاب ۳ روستای ضلع شرقی در حال اجرا است تا از سمت روستاها نیز فاضلاب وارد دریاچه زریوار نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز