خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار کردستان مطرح کرد:

ضرورت ایجاد فرصت های یکسان برای ارتقای جایگاه زنان

کد خبر : ۶۱۷۶۵۱

معاون عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکه واقعیت جایگاه بانوان در امور مدیریتی با حقیقت همخوانی ندارد، گفت: جامعه در فراهم کردن فرصت برابر برای زنان مبادرت لازم را داشته باشد.

 خبرنگار ایلنا، امیر قادری روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی بانوان عضو شوراهای اسلامی در سنندج با بیان اینکه زنان در طول تاریخ همواره نقش کلیدی در جامعه داشتند، گفت: بسته به شرایط مختلف اجتماعی زنان حضور پررنگ و بعضا کم رنگ را داشتند اما ظهور و بروز آنان در عرصه های مختلف بر کسی پوشیده نبوده و  نیست.

وی اظهار داشت: ورود پر شتاب زنان در جامعه در پرتو حفظ ارزش های ملی و دینی و نیز باور های آنان بوده است از این جهت با رویه ای کارآمد مبادرت به فعالیت می کنند.

قادری همچنین نقش زنان را در قبل و بعد انقلاب اثرگذار دانست و افزود: بواسطه پوشش نیمی از حضور زنان در جامعه این حق را می بایست حفظ داشت که بیشتر از گذشته مورد عنایت قرار گیرند.

معاون عمرانی استاندار کردستان بر حضور حداکثری زنان در امور مدیریتی تاکید کرد و گفت: آنچه نمود دارد این است که واقعیت جایگاه بانوان در امور مدیریتی با حقیقت همخوانی ندارد به طوری که واگذاری مناصب دولتی تنها به مدیریت میانی محدود می شود.

قادری تقویت خودباوری زنان را مهم ارزیابی و عنوان کرد: در این راستا جامعه در فراهم کردن فرصت برابر برای زنان مبادرت لازم را داشته باشد.

طرح مباحثی چون حمایت از صندوق حمایت از بانوان، راه اندازی بازار ویژه برای ارائه محصولات و تامین امکانات رفاهی و تفریحی برای زنان از جمله خواسته های اعلام شده از سوی بانوان عضو شورای اسلامی در این جلسه به شمار می رفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز