خبرگزاری کار ایران

فرماندار مریوان مطرح کرد:

ثبت مرکز ورزش‌های هوایی پاراگلایدر کشور در مریوان

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۶۵۲

فرماندار مریوان گفت: از اردیبهشت‌ماه سال آینده مرکز ورزش‌های هوایی پاراگلایدر کشور در مریوان ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شفیعی در جلسه کارگروه استانى برنامه مدیریت جامع تالاب زریوار در سنندج، با اشاره به اینکه سایت دریاچه زریوار ۱۵ هکتار است، گفت: بالغ بر ۳ هزار و ۲۰۰ هکتار بستر دریاچه است که از این میزان یک هزار و ۱۰۰ هکتار آن آب و مابقی را نیز نیزار تشکیل می دهد.

وی اظهار داشت: دو برابر دریاچه را نیزار فرا گرفته و هر سال به حجم آن افزوده می شود.

شفیعی با بیان اینکه سازمان حفاظت محیط زیست کشور و استان هنوز بر حذف و یا ماندگاری نیزارها اختلاف نظر دارند، افزود: آنچه عیان و مشهود است فزونی نیزارها و نبود تصمیم واحد و یکپارچه در این خصوص است.

فرماندار مریوان با اشاره به اینکه دو سال اخیر از ورود فاضلاب ۷ روستا به دریاچه ممانعت به عمل آمده، گفت: فرآیند حذف فاضلاب سه روستای دیگر با تامین اعتبار در حال انجام است.

شفیعی با بیان اینکه طرح‌های سرمایه گذاری براساس رویکردهای زیست محیطی تعیین شده، اضافه کرد: ۷ مورد از طرح‌های سرمایه‌گذاری آبی و ۱۲ پروژه هم خاکی است که عاری از آلایندگی‌های محیط زیست هستند.

وی با بیان اینکه از اردیبهشت‌ماه سال آینده مرکز ورزش‌های هوایی پاراگلایدر کشور در مریوان ثبت خواهد شد، گفت: با عملیاتی شدن این مهم و دعوت از ورزشکاران ۱۶ کشور مسابقات پاراگلایدر برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز