خبرگزاری کار ایران

معاون استاندارکردستان :

شاهرگ توسعه، همیاری دستگاه های متولی با یکدیگر است

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۸۸۹

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان فقرزدایی و دستیابی به شکوفایی وخودکفایی در روستا ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: برای ایجاد شغل و درآمد و نیز خلق ثروت در روستا ها، سرمایه گذاری اقتصادی نیازمند است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسین فیروزی روز چهارشنبه در اولین همایش استانی همپا در سنندج، با بیان اینکه شاهرگ توسعه و پیشرفت، همیاری و مشارکت دستگاه های متولی است، افزود: با هم افزایی و اجماع نظری و فکری بخش های مختلف اجرایی زمینه برای ظهور و بروز توسعه فراهم می‌شود.

وی امنیت را کالایی مغتنم و گران بها تلقی کرد و اظهار داشت: تامین امنیت در منطقه ی پر آشوب خاورمیانه که به دلیل وضعیت منحصر بفردش همواره کانون توجه و طمع زیاده خواهان قرار گرفته است بواسطه نیرو های قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور اقدامی ارزشمند محسوب می شود.

فیروزی ادامه داد: سلطه گران به نام احقاق دموکراسی و حقوق بشر به رویارویی با کشورهای منطقه روی آوردند و امنیت و آبادانی منطقه را به مخاطره انداختند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان نقش سپاه را در تحقق امنیت کم نظیر دانست و گفت: برقراری امنیت و تحکیم بخشی آن در کشور مرهون اقدامات جهادی و خستگی ناپذیر نیروهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی است، از این رو مردم این مهم را درک و قدردان چنین رویکردی هستند.

فیروزی عنوان کرد: با پیشرفت و توسعه و توانمند سازی مردم، امنیت پایدار و مردم محور حاصل می شود، امری که دور از ذهن نیست.

وی با اشاره به انجام اقدامات مطلوب در حوزه روستایی استان، گفت: برخورداری حداکثری روستا ها از نعمت گاز طبیعی و انرژی برق و نیز احداث جاده های ارتباطی از جمله راهبردهایی است که توسط مسئولان صورت گرفته است.

فیروزی فقرزدایی و دستیابی به شکوفایی و خودکفایی در روستا ها را مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: افزون بر اقدامات زیر ساختی تلاش در جهت سرمایه گذاری اقتصادی برای ایجاد شغل و درآمد و نیز خلق ثروت در روستا ها امری حائز اهمیت است که بایستی مهم شمرده شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز