خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد کردستان خبر داد:

پلمب 13 مورد آسانسور اماکن عمومی و دولتی در کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۴۹۹

مدیرکل استاندارد استان کردستان از پلمب 13 مورد آسانسور ساختمان‌های اماکن دولتی و عمومی در بهمن ماه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، منصور لهونیان با بیان این مطلب گفت: در راستای دستور سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص بازرسی ادواری آسانسور ساختمان‌های دولتی و عمومی استان کردستان، در بهمن ماه امسال تعداد 13 آسانسور ساختمان‌های اماکن دولتی و عمومی به دلیل عدم  ایمنی و منطبق نبودن با استانداردهای لازم پس از بازرسی توسط بازرسان شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران پلمب شد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در استانداردسازی آسانسور، افزود: متاسفانه برخی از ادارات و اماکن عمومی همکاری لازم را در استانداردسازی آسانسور منصوبه با اداره‌‌ کل ندارند و قبل از دریافت تائیدیه ایمنی از  آسانسور استفاده می‌کنند.

لهونیان در خصوص شرکت‌های بازرسی تائید صلاحیت شده‌ استاندارد در حوزه آسانسور در کردستان، خاطرنشان کرد: در استان تعداد 5 شرکت بازرسی و نمایندگی تائید صلاحیت شده‌ سازمان ملی استاندارد ایران فعالیت دارند که اقدام به بازرسی و کنترل آسانسورهای منصوبه در ساختمان‌ها می‌کنند.

 وی در پایان تصریح کرد: با هماهنگی‌هایی که با شهرداری‌ها انجام شده صدور پایان کار ساختمان منوط به دریافت تاییدیه ایمنی آسانسور شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز