خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کردستان مطرح کرد:

دولت الکترونیک؛ راه رهایی نظام اداری از فساد

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۲۴۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان با بیان اینکه مردم استان خواستار جامعه ای مدرن و فرا مدرن هستند، گفت: در سایه دولت الکترونیک رفاه و آسایش بیشتری عاید مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فیروزی شامگاه چهارشنبه در آیین راه اندازی طرح پرداخت های خرد که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، افزود: از جمله سرمایه مردم کرد دارا بودن خصلت و منش خلاقانه و نوآور پذیر است که روز به روز به تعالی آن افزوده می شود.

وی نقش و جایگاه رانندگان تاکسی را در جذب گردشگران مهم ارزیابی کرد و گفت: از آن جا که گردشگری مهم ترین ظرفیت کردستان تلقی می‌شود می‌طلبد قشر زحمتکش تاکسیرانی با نوع برخورد و رفتار و نیز راهنمایی پسندیده به مسافران در معرفی هر چه بیشتر این منطقه در راستای جذب و ماندگاری بیشتر گردشگران اهتمام ورزند.

فیروزی با بیان اینکه مردم کردستان خواستار جامعه ای مدرن و فرا مدرن هستند، افزود: در سایه دولت الکترونیک رفاه و آسایش بیشتری عاید مردم می شود چرا که در فرآیند کار سرعت و دقت و شفافیت به منصه ظهور می رسد و از فساد اداری و اتلاف وقت نیز کاسته می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان عنوان کرد: از دیگر ویژگی بارز شهر هوشمند روی آوری مردم آن جامعه به کتاب و کتابخوانی به عنوان اصلی مهم در راستای جلوگیری از اتلاف وقت و استفاده از محصولات داخلی جهت حضور جوانان در عرصه کار و عمل است.

فیروزی تاکید کرد: حرکت بسوی مدرنیته انتخاب نیست بلکه الزام است و چنانچه مسئولان از این مهم غفلت و کوتاهی کنند هزینه بیشتری بر مردم تحمیل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز