خبرگزاری کار ایران

واریز 20 میلیارد تومان معوقه اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به حساب روستاهای کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۹۶۲

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان گفت: از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده، معوقه سال جاری 20 میلیارد تومان به حساب روستاهای دارای دهیاری و فاقد دهیاری استان واریز شد.

به گزارش ایلنا، کورش مرادی با بیان این مطلب گفت:‌بیشترین واریزی این اعتبارات مربوط به شهرستان سنندج با 3 میلیارد و 397 میلیون تومان، سقز با 2 میلیارد و 636 میلیون تومان و دیواندره با یک میلیارد و 954 میلیون تومان بوده است.

وی افزود: قبلا هم مبلغ مجموع 26 میلیارد تومان در سال‌جاری به حساب روستاهای استان واریز شده بود که با احتساب 20 میلیارد تومان معوقه‌ای که به تازگی واریز شد، 46 میلیارد تومان به حساب روستاهای استان کردستان از محل این اعتبارت تاکنون در سال 96 واریز شده است.

مرادی تصریح کرد: در کل سال 95 مجموعا 36 میلیارد تومان از این محل به روستاهای استان اختصاص یافته بود که نشان می دهد امسال تاکنون 10 میلیارد تومان بیش از کل سال گذشته از محل این اعتبارات به حساب روستاهای کردستان واریز شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان یادآور شد: اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده، صرف اجرای پروژه های عمرانی و تقویت زیرساخت‌های روستاهای سطح استان می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز