خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان مطرح کرد:

۱۴ میلیارد تومان برای تصفیه‌خانه فاضلاب بیجار هزینه شده است

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۶۰۰

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: برای احداث تصفیه خانه فاضلاب بیجار تاکنون‌حدود ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده و ۳ میلیارد تومان دیگر نیز برای این کار اختصاص خواهد یافت تا به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین محمدی در جریان سفر به شهرستان بیجار از طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر بیجار بازدید و بر ضرورت تکمیل هرچه سریعتر آن تأکید کرد.

محمدی گفت: طول شبکه جمع‌آوری و خط انتقال این طرح ۱۴۸ کیلومتر و ظرفیت تصفیه در این تصفیه‌خانه ۹ هزار و ۷۶۰ مترمکعب در شبانه‌روز است.

وی افزود: برای احداث این طرح که دارای ۹۵ درصد پیشرفت است، تاکنون حدود ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده است و ۳ میلیارد تومان دیگر نیز برای این کار اختصاص خواهد یافت تا به بهره‌برداری برسد.

 محمدی خاطرنشان کرد: طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب بیجار از جمله مهمترین پروژه‌ های شرکت بوده که با بهره ‌برداری از آن خدمات رسانی به ساکنان این شهر از کیفیت و کمیت مطلوبی برخوردار خواهد شد.

وی افزود: مساحت تصفیه خانه فاضلاب بیجار ۱۰ هکتار و روش یا فرآیند تصفیه در آن ابتدا از نوع برکه تثبیت بود و سپس با مهندسی مجدد به روش لجن فعال با هوادهی ممتد ارتقا یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان با بیان اینکه این پروژه برای افق سال ۱۴۱۰ و جمعیت ۶۱ هزار نفری طراحی شده است، گفت: هم اکنون جمعیت بیجار ۵۵ هزار نفر است و این پروژه تا چندین سال پاسخگوی نیاز بیجار خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد این پروژه زیربنایی تا پایان سالی جاری تکمیل و اعتبار ۳ میلیارد تومانی مورد نیاز آن محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز