خبرگزاری کار ایران

اختصاص 370 میلیارد ریال از محل ستاد احیای دریاچه ارومیه برای طرح فاضلاب سقز

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۹۱۶

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: 370 میلیارد ریال از محل ستاد احیای دریاچه ارومیه برای طرح فاضلاب سقز اعتبار در نظرگرفته شده است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین محمدی رپپ در بازدید از طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب سقز با بیان اینکه از میزان اعتبار در نظرگرفته شده برای طرح فاضلاب این شهر  تاکنون 40 میلیارد ریال جذب شده است، اظهار کرد: بخشی از این اعتبار برای طرح توسعه تصفیه خانه هزینه می شود.

وی با بیان اینکه کلنگ اجرای توسعه تصفیه خانه فاضلاب سقز ، خرداد ماه امسال به زمین زده شد، اضافه کرد: برای اجرا و اتمام این طرح 114 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که در مجموع 20 درصد پیشرفیت فیزیکی دارد و بر اساس قرار داد باید 24 ماه به اتمام برسد.

او افزود: هم اکنون ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب سقز 34 هزار مترمکعب است که با اجرای طرح توسعه فاضلاب تصفیه خانه 20هزار مترمکعب به آن اضافه می شود و برای جمعیت 270 هزار نفری تا سال 1415 جوابگوست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان هم ارتقای تصفیه خانه فاضلاب سقز را از پروژه های خوب این شهرستان برشمرد و اظهار کرد: این طرح پیشرفت مناسبی دارد.

امیر قادری در بازدید از اجرای طرح آبرسانی به شهرک زاگرس 1و 2 و محله تازه آباد گفت: اقدامات خوبی در حوزه خدمات رسانی به حاشیه شهر سقز انجام شده و اجرای فاضلاب محله تازه آباد دارای پیشرفت 50 درصد است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز