خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های کردستان مطرح کرد:

امنیت و آرامش پایدار بر زندان‌های کردستان حاکم است

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۰۸۳

مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: ارتقاء امنیت همواره در دستور کار روسای زندان‌های استان است که در این راستا با شرکت دادن پرسنل در کلاس ها و کارگاه های آموزشی مرتبط، شاهد تحقق این مهم در مراکز تابعه هستیم.

به گزارش ایلنا، اسحاق ابراهیمی در دیدار با رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی استان به بحث و تبادل نظر پیرامون ارتقاء امنیت و راهکارهای به حداقل رساندن نابهنجاری ها در زندان‌ها پرداختند.  

وی در این دیدار گفت: تعامل بسیار خوب و هدفمندی میان نیروی انتظامی و مراکز اصلاحی و تربیتی سطح استان وجود دارد که ماحصل اینگونه تعاملات از بین رفتن هرگونه خلاء امنیتی در زندانهاست.

مدیرکل زندانهای کردستان «پیشگیری» را امری مهم و مورد توجه افراد آینده نگر دانست و بیان داشت: یکی از مهم ترین رسالت های پلیس پیشگیری همانظور که از نام آن پیداست، پیشگیری از وقوع جرم می باشد که با مشارکت و همراهی مردم، این رسالت سنگین پلیس در استان به نحو شایسته محقق شده است.

ابراهیمی آموزش پرسنل در راستای ارتقاء امنیت زندانها را ضروری دانست و اظهار نمود: ارتقاء امنیت همواره در دستور کار روسای زندانهای استان می باشد که در این راستا با شرکت دادن پرسنل در کلاس ها و کارگاه های آموزشی مرتبط، شاهد تحقق این مهم در مراکز تابعه می باشیم.   

مدیرکل زندانهای کردستان از تفکیک و طبقه بندی زندانیان سخن به میان آورد و افزود: در مراکز اصلاحی و تربیتی استان مددجویان بر اساس پارامترهای مختلف بالاخص «نوع جرم» طبقه بندی شده اند که این موضوع موجب کاهش آسیب رفتارهای پرخطر در این مراکز گردیده است.  

سرهنگ کمالوند رئیس پلیس پیشگیری کردستان در دیدار خود با مدیرکل زندانهای استان با بیان این مطلب که پیشگیری همواره بهترین و کم هزینه‌ترین روش در برخود با آسیب‌های اجتماعی است، گفت: پلیس پیشگیری استان در راستای اهداف و رسالت خود آمادگی این را دارد تا تحت هرگونه شرایط و هر زمان، زندان‌ها و مراکز اصلاحی و تربیتی را در راستای ارتقاء امنیت در جامعه همراهی نماید.  

رئیس پلیس پیشگیری استان، برگزاری مانورهای مشترک میان زندانها و نیروی انتظامی را نمونه ای بارز از تعاملات این دو مجموعه دانست و در این باره گفت: برگزاری مانورهای مشترک علاوه براینکه ارتقاء توان عملیاتی در نیروها را موجب خواهد شد از سوی دیگر زمینه شناسایی نقاط ضعف و ارتقاء نقاط قوت را نیز در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز