خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری کردستان مطرح کرد:

عصر ارتباطات تیغ دولبه‌ای در همبستگی‌جهان اسلام یا اشاعه فرهنگ غرب است

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۲۷۰

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان گفت: فضای مجازی هم ابزاری برای همبستگی اجتماعی و تحکیم بخشی است و هم آمیزه ای از فرهنگ های غرب و لیبرالی جهت اشاعه و نفوذ بر سایر فرهنگ و تمدن های بشریت است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا،حسین فیروزی روز سه‌شنبه در سومین اجلاس استانی«نماز و فضای مجازی» در سنندج، افزود: عصر ارتباطات و فراتکنولوژی موسوم به دهکده جهانی امروز همانند تیغ دو لبه عمل می کند به طوری که فضای مجازی هم ابزاری برای همبستگی اجتماعی و تحکیم‌بخشی به ارزش‌های دینی و اسلامی است و هم آمیزه ای از فرهنگ های غرب و لیبرالی جهت اشاعه و نفوذ بر سایر فرهنگ و تمدن های بشریت است.

وی اظهار داشت: از آن جا که تولید محتواهای فرهنگی به ویژه درحیطه توسعه و تحکیم فرهنگ نماز نیاز اصلی و بلکه مبرم استان به شمار می رود بایستی به این ظرفیت های فعلی با اختصاص بودجه و اعتباردولتی بها و ارج داده شود.

فیروزی در بخش دیگری از صحبت های خود به شرایط حاکم بر خاورمیانه گریزی زد و گفت: اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغال گر اسرائیل که خشم مسلمانان را برانگیخت، قیام و رفتاری قهرآمیز را به همراه داشت.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان اضافه کرد: جمعه خشم حاصل نمازی است که روح هویت و همبستگی مسلمانان جهان اسلام را علیه ظلم و فشار یکپارچه کرد.

فیروزی به پایبندی راسخ نظام جمهوری اسلامی ایران به نماز و آموزه های دینی در شرایط آشوب منطقه اشاره کرد و گفت: در این برهه که پدیده ی شومی چون داعش در منطقه سر برآورده و مورد حمایت و پشتیبانی کامل و وافر حامیان خویش است، تنها کشوری که در دفاع و مبارزه با این آزمون سربلند خارج شد کشور ما بود و گواه این ادعا نیز تقدیم شهدای این مرز و بوم است.

وی خاطر نشان کرد: نائل آمدن به تعالی فردی و جمعی و نیز امت واحد به توسعه و تعمیق و ریشه دار کردن فرهنگ نماز نیاز جدی و بلکه وافری از سوی متولیان و همراهان این عرصه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز