خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان مطرح کرد:

جزیره‌ای عمل کردن راهکار ساماندهی معضلات اجتماعی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۲۶۶

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان گفت: جزیره ای عمل کردن سازمان‌های دیگر راهکار ساماندهی پدیده های اجتماعی نیست و داشتن برنامه هدفمند می‌تواند راهگشای این معضل باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمال ارشدی شامگاه شنبه در سومین جلسه کارگروه کاهش آسیب های اجتماعی در شورای شهر سنندج با اشاره به مشخص بودن متولی کارگروه آسیب های اجتماعی در کشور، افزود: در این راستا امسال ۱۸۹ میلیون تومان برای طرح تقسیم کار آسیب اجتماعی به بهزیستی کردستان اختصاص داده شده است.

وی اظهار داشت: بهزیستی اغلب در آموزش بخشی و فرهنگ‌سازی آسیب‌دیدگان نقش مهمی ایفا می کند از این جهت اطلس آسیب‌های اجتماعی استان به منظور شناسایی و نوع خطرات احتمالی در مناطق مختلف تهیه و تدوین شده است.

ارشدی، بهزیستی را متولی کارتون خوابی دانست و گفت: امسال در خصوص تسهیل‌گری در حوزه اجتماعی بالغ بر ۲ میلیارد تومان در ۱۰ منطقه‌شهر سنندج که به عنوان این مراکز مشخص شدند، جذب و تخصیص یافت.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان ادامه داد: برای هر مرکز تسهیل‌گری بالغ بر ۲۰۰ میلیون‌تومان اختصاص و قریب به ۹۱۰ میلیون تومان نیز جهت ورود به حوزه آسیب ها و نشاط اجتماعی جذب شده است.

ارشدی، مقوله پدیده های اجتماعی را فراگیر دانست و گفت: اثر بخشی اقدامات در این حوزه به اعتبارات عمده و داشتن قدرت اجرایی برنامه ها مربوط می شود.

وی خاطر نشان کرد: با اینکه ۲۵ دستگاه فرهنگی در کردستان به فعالیت مشغول اند اما نحوه کار به شکل جزیره ای عمل کردن خود را نشان می دهد لذا داشتن برنامه هدفمند می تواند راهگشا باشد.

ارشدی، فقدان مدیریت فرهنگی در استان را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر این مهم به درستی از طریق ابزار ها تعریف و سنجیده می شد مشکلات اجتماعی امکان ظهور و بروز را پیدا نمی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز