خبرگزاری کار ایران

با ارائه آثار ۷ هنرمند استاد؛

نمایشگاه «خط عشق» در دانشگاه کردستان برپا شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۴۸۹

نمایشگاه «خط عشق» متشکل از 23 اثر خوشنویسی از 7 هنرمند استاد و مدرس رشته خوشنویسی استان کردستان و سه اثر حجمی، در گالری هنر دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان به مدت 9 روز از 21 آبان لغایت 30 آبان برپا شد.

به گزارش ایلنا، «کژوان ضیاءالدینی» امروز یکشنبه (21 آبان) در مراسم آغازین نمایشگاه «خط عشق» که در گالری هنر دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان برپا شده است، گفت: دانشکده هنر با هدف حمایت از هنرمندان سطح استان و ایجاد تعامل بین آنان، اهتمام به برگزاری کارگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و برنامه‌های آموزشی متنوع هنری برای هنرجویان و هنرمندان در سطح دانشگاه را بکار برده است.

وی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه «خط عشق» ایجاد تعامل بین دانشجویان رشته هنر با هنرمندان و اساتید هنری استان و هم‌چنین ایجاد ارتباط بین هنر سنتی با هنر مدرن است.

مدیرگروه رشته موسیقی دانشگاه کردستان، با اشاره به اینکه تلاش می‌شود تا نمایشگاه‌های بیشتری در حیطه هنرهای تجسمی در سطح دانشکده برگزار شود، تصریح کرد: نمایشگاه «خط عشق» نخستین نمایشگاه در دانشکده معماری در حوزه خوشنویسی است.

وی با بیان اینکه چهار ارگان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان، دانشکده هنر و معماری، انجمن پژوهشی هنر و گالری دیار(بخش خصوصی) در جمع آوری آثار و غنای هر چه بیشتر نمایشگاه نقش داشته‌اند، خاطرنشان کرد: نمایشگاه «خط عشق» متشکل از 23 اثر خوشنویسی از 7 هنرمند استاد و مدرس رشته خوشنویسی و سه اثر حجمی اساتید مطرح استان کردستان در گالری هنر دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان به مدت 9 روز از 21 آبان لغایت 30 آبان برپا و در معرض دید هنردوستان و هنرمندان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز