خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب قروه:

۵۷۰۰ متر شبکه فاضلاب در ناحیه منفصل شهری قلعه قروه انجام شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۵۸۲

مدیر امور آب و فاضلاب شهری قروه، گزارشی از اقدامات انجام گرفته در ناحیه منفصل شهری قلعه قروه ارائه داد.

به گزارش ایلنا، جبار کلوندی با بیان این مطلب اظهار کرد: از زمان تحویل این ناحیه توسط امور آبفا شهری از آب و فاضلاب روستایی قروه، ۷۰۰ متر خط انتقال اصلی فاضلاب و اتصال به کلکتور اصلی اجرا شده است.

مدیر امور آبفا قروه افزود: اجرای شبکه فاضلاب معابر اصلی و فرعی به طول ۵ هزار و ۷۰۰ متر، اصلاح شبکه توزیع آب به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر و استانداردسازی ۲۵۰ فقره انشعاب آب از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

کلوندی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود آب در سال‌های گذشته بویژه در نقاط بالادست این منطقه، مخزن ۱۷۰۰ مترمکعبی این ناحیه تکمیل و راه‌اندازی شد که با در مدار قرار گرفتن آن، کار تأمین با فشار لازم آب در مناطق بالادست انجام شد.

وی افزود: همچنین خط انتقال اصلی شبکه آب از مخزن جدید به طول یک‌ هزار متر اجرا شد، ضمن آنکه شبکه قدیمی به طول ۱۵۰۰ متر نیز از مدار خارج شد.

مدیر امور آبفا قروه یادآور شد: یکی از معابر تعریف شده به عنوان پروژه در سال جاری، کوچه شهید جواد عبدالملکی بود که به طول یک هزار متر و با هزینه ۱۲۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی شرکت اجرا شد.

کلوندی تأکید کرد: قصد داریم هر ساله حداقل ۳ تا ۴ کیلومتر از شبکه فاضلاب ناحیه منفصل شهری قلعه قروه را اجرا کنیم تا طی ۴ تا ۵ سال آینده کل شبکه فاضلاب این ناحیه انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز