خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب شهر سنندج؛

اصلاح و توسعه بیش از ۹ هزار متر شبکه آب و فاضلاب در سنندج

کد خبر : ۲۰۴۹۸۲

۲ هزار و ۲۰۰ متر توسعه شبکه فاضلاب و ۲ هزار و ۱۰۰ متر اصلاح شبکه فاضلاب توسط حوزه فنی و بهره برداری این امور انجام شده است.

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹ هزار متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب در شهر سنندج انجام گرفته است.
به گزارش ایلنا، مدیر امور آب و فاضلاب شهر سنندج گفت: در راستای ارتقاء سطح خدمات به مردم و شهروندان شهر سنندج و همچنین جلوگیری از بروز حوادثو به حداقل رساندن آن با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹ هزار متر اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب صورت گرفته است که از این مقدار ۳ هزار و ۷۰۰ متر توسعه شبکه آب و یک هزار و ۲۰۰ متر اصلاح شبکه آب بوده است.

معتصم بهنام فر در ادامه افزود: همچنین در مدت یاد شده ۲ هزار و ۲۰۰ متر توسعه شبکه فاضلاب و ۲ هزار و ۱۰۰ متر اصلاح شبکه فاضلاب توسط حوزه فنی و بهره برداری این امور انجام شده است.

وی در ادامه حفر چاه نیمه عمیق جهت آبرسانی به نایسر، شستشوی خطوط انتقال جدید الا حداثو احداثو بازسازی ۲۵ باب حوضچه آب، احداثو بازسازی ۱۳۰ باب منهول، لایروبی ۱۰ کیلومتر شبکه دفع فاضلاب و ۳۴۰ باب منهول را از جمله مهم‌ترین اقدامات دیگر در شش ماهه اول سالجاری عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز