خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد کردستان مطرح کرد:

تلاش می‌کنیم تا پل ارتباطی بین خیران و نیازمندان جامعه باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۷۹۷

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان با بیان اینکه بزرگ‌ترین کار کمیته امداد خدمت به جامعه محرومان است، گفت: تلاش می‌کنیم تا پل ارتباطی بین خیران و نیازمندان جامعه باشیم.

به گزارش‌ایلنا، هیوا رحیمی بابیان اینکه این نهاد در کنار خدمات خود به مشارکت وحضور مردم در زمینه کمک به مددجویان تحت حمایت نیاز دارد، عنوان کرد: بزرگ‌ترین کار کمیته امداد خدمت به جامعه محرومان و بیشترین نقش در حوزه مشارکت‌های مردمی را خیران و نیکوکاران ایفا می‌کنند و تلاش می‌کنیم تا پل ارتباطی بین خیران و نیازمندان جامعه باشیم.

وی افزود: کمیته امداد به‌ عنوان نهاد حمایتی تلاش خواهد کرد در جهت رفع فقر و توسعه فرهنگی جامعه قدم بردارد که با ایجاد احساس مسئولیت در مردم کارهای بیشتری در زمینه کمک به نیازمندان انجام شود.

رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۸۰ هزار مشترک صندوق صدقات در استان کردستان وجود دارد، اعلام کرد: با توجه به وجود هفت هزار کودک یتیم و محسنین نیازمند کردستانی، ۲۱ هزار حامی از این تعداد کودک، حمایت می‌کنند که ۱۶ هزار حامی خارج از این استان و اکثراً تهرانی هستند.

وی در ادامه گفت: حامیان در سال گذشته 8 میلیارد تومان به ایتام کمک کردند و در شش‌ماهه نخست امسال نیز سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به ایتام این استان کمک کرده‌اند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان با اشاره به تعامل این نهاد با مؤسسات خیریه بیان کرد: باید کمک‌های مردمی به نیازمندانی که از چندین جا کمک دریافت می‌کنند ساماندهی و همسو شود و به نیازمندان واقعی جامعه تعلق گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز