خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری کامیاران مطرح کرد:

سند توسعه فرهنگی کامیاران تهیه وتدوین شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۶۱۶

سرپرست فرمانداری کامیاران با اشاره به ظرفیت های خوب فرهنگی شهرستان گفت : با مسئولیت ارشاد اسلامی و همکاری هنرمندان ضروری است برنامه ها و سند توسعه فرهنگی شهرستان تهیه وتدوین شود.

به گزارش ایلنا، جمال ارشدی در نشست با اصحاب‌رسانه با اشاره به وجود استعدادهای خیلی خوب در زمینه‌های فرهنگی و هنری بر لزوم شناسایی این استعدادها تاکید کرد و گفت: توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری زمینه توسعه فعالیت‌های اقتصادی شهرستان را فراهم می کند.

وی فرهنگ و هنر را متعلق به مردم دانست وافزود: دولت در راستای فعالیت‌های فرهنگی و هنری تسهیل گر بوده و هنرمندان نیز باید با قرار نگرفتن در چارچوب دولت نقش خود را به صورت مطلوب ایفاء کنند.

وی وجود قوانین در این زمینه را لازم دانست و اظهار کرد : همانطور که در سایر بخش ها قوانین نقش پررنگی ایفا می کنند  وجود قانون در این زمینه نیز به معنای ممانعت از آزادی در کار نیست بلکه عاملی برای ایجاد نظم و رضایت عمومی است.

ارشدی ایجاد ساز و کار مناسب جهت شکوفایی فعالیت‌های فرهنگی و هنری را ضروری دانست و تصریح کرد : فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن های فرهنگی وهنری نسبت به تهیه وتدوین برنامه ها وسند توسعه فرهنگی شهرستان در بازه های زمانی کوتاه مدت وبلند مدت اقدام نمایند.

سرپرست فرمانداری کامیاران دستیابی به اهداف تعیین شده را منوط به ارزیابی، مقایسه و بررسی عملکرد سالانه بخش های مختلف فرهنگی وهنری بر اساس 86 شاخص تعریف شده در این زمینه یادآور شد: با این بررسی می توان به دلایل پیشرفت و یا عدم پیشرفت در رشته های مختلف دست یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز