خبرگزاری کار ایران

هوشنگ فولادی خبر داد:

افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی کامیاران و بانه در سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۲۴۵

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان گفت: درمانگاه تامین اجتماعی کامیاران و بانه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هوشنگ فولادی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه عملکرد اداره کل تامین اجتماعی کردستان را در سال 95 مثبت ارزیابی کرد و گفت:  در سال 95 مدیریت درمان استان موفق به کسب رتبه برتر در میان مدیریت های درمان سراسر کشور شد.

وی افزود: بیمارستان تامین اجتماعی سنندج در سال گذشته بعد از اجرای طرح هتلینگ به عنوان اولین بیمارستان برتر در کشور معرفی شد و با برخورداری از استانداردهای بین المللی توانست اتباع کشور های مختلف را مورد پذیرش قرار دهد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان ادامه داد: کسب رتبه اول در میان 28 بیمارستان هم رتبه، کاهش زایمان سزارین به 29 مورد، پیشرفت فیزیکی درمانگاه های بانه با 70 و کامیاران با 88 درصد، اخذ مجوز توسعه بیمارستان سقز با اختصاص 8 میلیارد تومان از جمله اقدامات صورت گرفته در سال گذشته بوده است.

فولادی در خصوص توسعه و ارتقای بیمارستان تامین اجتماعی سنندج ابراز داشت: از آنجا که اورژانس بیمارستان از استانداردهای بین المللی برخوردار نبود توانستیم مجوز توسعه بیش از 1000 متر مربع را اخذ و با تمهیدات انجام شده به استاندارد های بین االمللی نائل می شو رتبه برتر مدیریت درماند.

به گفته وی سال گذشته در حوزه جذب نیروی انسانی به جز استخدام نیروهای جدید مریوان در 17 مجوز استخدام 14 ردیف از محل آزمون و 3 درصد از محل ایثارگران صورت پذیرفت.

مدیر تامین اجتماعی کردستان تجهیز بیمارستان سنندج به دستگاه ماموگرافی را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: در این راستا تعداد کل مراجعین به پزشک 27.5 و دندانپزشکی و رادیولوژی به ترتیب 2.3 و 10 درصد رشد داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز