خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره نظارت و بازرسی کردستان خبرداد:

2186 مورد بازرسی از واحدهای‌های صنفی و غیرصنفی در کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۵۵۱

سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از 6 خرداد لغایت 11 خرداد ماه سال جاری در مجموع 2 هزارو 186 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، فرزاد سردار زاده با بیان این مطلب گفت: از 6 خرداد لغایت 11 خرداد ماه سال جاری در مجموع 2 هزارو 186 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

وی با بیان کشف 95 مورد تخلف در این بازرسی‌هاخاطر نشان کرد: در این رابطه 73 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

وی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده ها در مجموع 99 میلیون و 921 هزار و 850 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است .

سرپرست اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 108 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 38 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز