خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کردستان مطرح کرد:

انتخابات ندای استقلال ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۱۷۸

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: انتخابات ندای استقلال ملت ایران است که سبب می شود به جهان اعلام کنیم نمی‌توانند در کشور ما طمع کنند و همین اندیشه است که باعث شده ما در مقابل توطئه دشمنان بایستیم و با تحریم و تهدید کاری پیش نخواهند برد.

به گزارش ایلنا، آیت االله سیدمحمد حسینی شاهرودی، صبح امروز در شعبه اخذ رای واقع در مسجد جامع سنندج که رای خود را به صندوق انداخت با بیان اینکه انتخابات در ایران همواره دو پیام جهانی و داخلی داشته است افزود: ما امتی واحده هستیم و ملتی هستیم که با وحدت و اتحاد در آینده کشور نقش ایفا می کنیم.

وی اظهار داشت: انتخابات ندای استقلال ملت ایران است که سبب می شود به جهان اعلام کنیم نمی‌توانند در کشور ما طمع کنند و همین اندیشه است که باعث شده ما در مقابل توطئه دشمنان بایستیم و با تحریم و تهدید کاری پیش نخکاهند برد.

نماینده ولی فقیه درکردستان با تاکید بر اینکه روز انتخابات روز تعیین سرنوشت ماست گفت:  انتخابات  نشانه مردم سالاری دینی است چنانچه مسئولیت‌های مختلف در کشور ما از شورا تا ریاست جمهوری و حتی رهبری توسط مردم انتخاب می‌شوند و مردم حق دارند در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

آیت الله حسینی شاهرودی عنوان کرد: انتخابات همچنین یک تکلیف است که بر عهده ماست و تکلیف این است که به بهترین‌ها رای بدهیم و با توجه به معیارها فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی خاطر نشان کرد: همه باید برای انتخاب مردم احترام قایل شویم و بپذیریم که هرکس رئیس جمهور شد رئیس جمهور تمام کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز