خبرگزاری کار ایران

نماینده اداور مجلس مطرح کرد:

ملت ایران خواستار تعامل با کل دنیا است

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۵۴۵

یکی‌از نمایندگان ادوار مجلس در آئین افتتاحیه ستاد دکتر روحانی در شهرستان قروه با اشاره به اینکه اولویت نخست کشور صلح و تعامل با کل دنیا است، گفت: ایران برخوردار از یک تمدن باز و تاریخی است که اگر با بینش و سیاست باز با دنیا برخورد کند، تاثیر مهمی در منافع کشور دارد.

به گزارش ایلنا، حسین لقمانیان افزود: تا این ملت در صلح واقعی زندگی نکند، هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد و باید کسی را انتخاب کرد که خواستار تعامل با دنیا در راستای صلح باشد چرا که ملت ما از جنگ خسته شده است.

به گفته وی در ساخت تمدن، تمام اقوام نقش مهمی دارند و استقلال ملی و حاکمیت سرزمین در گرو نحوه برخورد دولت ها با ملت است. 

لقمانیان اضافه کرد: رای به جریان اعتدال و عقلانیت یعنی رأی به جریانی که برای مردم و انتخاب آنها ارزش قائل است نه جریانی که مردم را در دایره تصمیم گیری نمی بیند. 

نماینده همدان در مجلس ششم با اشاره به اینکه مردم برای تغییر شرایط کشور در انتخابات شرکت می‌کنند، گفت: اگر این تغییر حاصل نشود و به نفع مردم هیچ کاری نشود دیگر انتخابات معنایی ندارد. 

وی ادامه داد: آگاهانه رای دادن، لازمه ملت آگاه است و رای حق مردم است نه تکلیف، چرا که مردم حق دارند در تعیین سرنوشت برای آینده نقش داشته باشند. 

وی با اشاره به اینکه ایران در یک منطقه پیچیده و حساس از لحاظ جغرافیایی و سیاسی قرار دارد، خاطرنشان کرد: باید رئیس جمهوری را به قدرت رساند که با دنیا تعامل داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز