خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب شهری قروه خبرداد:

بیش از ۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در قروه و سریش آباد لایروبی شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۲۱۷

مدیر امور آب و فاضلاب شهری قروه، گزارشی از مهمترین فعالیت های انجام شده توسط این مجموعه در سال ۹۵ را ارائه داد.

به گزارش ایلنا، منصور دولتی با بیان این مطلب افزود: در سال گذشته عملیات حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه انجام شد که به دنبال آن آب تولیدی در شهر قروه به میزان ۲۸ لیتر در ثانیه افزایش یافت.

وی اجرای یکهزار و ۲۱۱ متر خط انتقال برای این چاه ها، بهره برداری از مخزن یکهزار و ۷۵۰ مترمکعبی ناحیه منفصل شهری قروه و توسعه ۴.۲ کیلومتری شبکه فاضلاب این ناحیه و نیز بهسازی و لایه روبی قنات قلعه و افزایش ۲۰ لیتر در ثانیه ای آبدهی این قنات را از دیگر فعالیت های برجسته امور آبفا قروه در سال ۹۵ ذکر کرد.

مدیر امور آبفا قروه در ادامه به بیان برخی از مهمترین اقدامات انجام شده در شهر سریش آباد نیز پرداخت و گفت: از مهمترین این موارد می توان به حفر دو حلقه چاه جایگزین و تجهیز یکی از چاه ها در این شهر و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب سریش آباد در سفر اخیر رئیس جمهور به استان نام برد.

دولتی ابراز داشت: در سال گذشته در شهر قروه ۶میلیون و ۸۲ هزار و ۹۳۳ مترمکعب، در شهر سریش آباد ۶۰۰ هزار و ۳۸۳ مترمکعب، در شهر دلبران ۵۸۶ هزار و ۵۹۹ مترمکعب و در شهر دزج ۱۷۰ هزار و ۱۹۶ مترمکعب آب تولید شد.

وی همچنین تعداد انشعابات فروخته شده آب در شهر قروه را ۵۳۹ فقره و انشعابات فروخته شده فاضلاب را ۶۷۳ فقره عنوان کرد و افزود: در شهر سریش آباد نیز ۵۶ فقره انشعاب آب و ۵۲ فقره انشعاب فاضلاب در سال گذشته به مشترکان فروخته شد.

مدیر امور آبفا قروه خاطرنشان کرد: طی سال گذشته در شهر قروه ۸۸۸ دستگاه کنتور، در شهر سریش آباد ۵۲ دستگاه، در دلبران ۲۷ و در دزج ۱۸ دستگاه تعویض شد.

دولتی در پایان، میزان شستشو و لایروبی شبکه فاضلاب در سال گذشته در شهر قروه را بیش از ۴۹ کیلومتر و در شهر سریش آباد بیش از ۴ کیلومتر ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز