خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان جهاد کشاورزی کردستان خبر داد:

برگزاری دوره آموزش نوغانداری با شرکت کارشناسان و بهره برداران بخش کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۲۵۱

معاون بهبود و تولیدات دام سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: دوره آموزش نوغانداری با حضور 50 نفر از کارشناسان و بهره برداران بخش کشاورزی در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، خالد جعفری با بیان این مطلب افزود: به منظور ایجاد اشتغال و توسعه پرورش کرم ابریشم در استان دوره آموزشی نوغانداری از امروز مورخه 1396/1/23 به مدت دو روز با مدیریت و نظارت معاونت  و همکاری صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان در مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی در حال برگزاری است. 

وی افزود: با اعزام دو نفراز اساتید برجسته مرکز توسعه نوغانداری کشوربرای تعداد حدود 50 نفر از کارشناسان و بهره برداران متقاضی نوغانداری در سطح استان در محل مرکز آموزش کشاورزی استان در حال برگزاری است.

معاون بهبود تولیدات دام سازمان جهاد کشاورزی گفت: بر این اساس در اوایل سال تعداد 3000 اصله نهال توت در بین متقاضیان واجد شرایط برای پرورش کرم ابریشم  بصورت رایگان توزیع شده است.

جعفری یادآور شد:  شهرستان های مریوان، سرو آباد، کامیاران و سنندج نسبت به سایر شهرستان های استان برای این فعالیت مستعد بوده و این فعالیت معمولا بعنوان شغل دوم کشاورزان مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز