خبرگزاری کار ایران

به میزبانی مریوان برگزار شد؛

معرفی نفرات برتر رقابت‌های کاراته امیدهای قهرمانی کشور

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۸۳۹

رقابت‌های قهرمانی کشور رده سنی امید پسران در مریوان کردستان با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید و تیم مازندران بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، رقابت‌های قهرمانی کشور(انتخابی تیم ملی) رده سنی امید پسران روز جمعه در سالن مجموعه ورزشی زاگرس مریوان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها که 407 کاراته کا شرکت داشتند، تیم مازندران با 3 طلا، یک نقره و 2 برنز بر سکوی نخست ایستاد و گیلان با 2 طلا و 2 برنز دوم شد. تیم تهران با یک طلا و 3 برنز بر سکوی سوم قرار گرفت.

خوزستان با یک طلا در مکان چهارم ایستاد. فارس و اذربایجان غربی هر کدام با یک نقره و یک برنز مشترکاً پنجم شدند.

کهگیلویه و بویراحمد با یک نقره در مکان ششم قرار گرفت.

کرمانشاه و مرکزی هر یک با 2 برنز بر سکوی هفتم ایستادند.

تیم های کرمان، البرز، قزوین واصفهان با یک برنز مشترکاً هشتم شدند.

نتایج بدست آمده در این مسابقات به شرح ذیل است:

کاتای انفرادی : امیر حسین آرمیده از مازندران اول شد، امیر یزدان تدین از تهران در مکان دوم ایستاد، جاوید بهمن جاه از فارس و عباس حیاتی‌فر کرمان سوم شدند.

در این بخش 32 شرکت کننده حضور داشتند.

وزن 55- کیلوگرم: ابوالفضل عابدی از مازندران اول شد، رضا راستی از کهگیلویه و بویراحمد در مکان دوم ایستاد، سینا جلیلیان از کرمانشاه و آرمان علیزاده از البرز مشترکاً سوم شدند. در این وزن 64 کاراته‌کا مبارزه کردند.

وزن٦ -کیلوگرم: مهدى رحیمى‌نژاد از گیلان مقام نخست را کسب کرد، محمدطه عبدالهى از مازندران دوم شد، میلاد افشانى از اصفهان ومحمدعابدزاده از مازندران سوم مشترک شدند. در این وزن 83 کاراته کا شرکت داشتند.

وزن 67-کیلوگرم: آرش مرادی از تهران عنوان نخست را بدست آورد، علیرضا شیرصفت از فارس دوم شد، مهران حیدری از کرمانشاه و فرهاد اسکندری‌پور از آذربایجان غربی عنوان مشترک سومی را از ان خود کردند. در این وزن 79 کاراته کا شرکت داشتند.

وزن 75-کیلوگرم: الیاس محمدزاده از گیلان اول شد، علی اکبر دستجانی از تهران بر سکوی دوم قرار گرفت، محمدمهدی شکری از مرکزی و سیدرضا خوشکلام از گیلان سوم مشترک شدند. در این وزن 76 کاراته کا حضور داشتند.

وزن 84-کیلوگرم: میلاد غیبی از خوزستان عنوان نخست را کسب کرد، امیر حسین درویش از تهران دوم شد، ابراهیم گلچین از مازندران و دانیال دست افکن از قزوین سوم مشترک شدند. این وزن 35 شرکت کننده داشت.

وزن 84+کیلوگرم: مهدی عاشوری از مازندران در مکان نخست ایستاد، علیرضا حسنی از آذربایجان غربی بر سکوی دوم قرار گرفت، ابوالفضل محسن‌زاده از گیلان و صالح اباذری از مرکزی سوم مشترک شدند. در این وزن 36 نفر حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز