خبرگزاری کار ایران

توقع از من زیاد است؛

مظاهری: هیچگاه از مبارزه فرار نکردم/منتظر پاسخ مسئولان APB هستم

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۲۲۵

بوکسور سنگین وزن کشورمان گفت: اگر در شرایط خوبی باشم در رقابت های قهرمانی کشور روی رینگ می روم.

علی مظاهری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب که مصدومیت کمرش رو به بهبود است، گفت:تمرینات خود را پیگیری می‌کنم و درد کمتری نسبت گذشته دارم.

وی درباره حضور در مسابقات APB افزود: قرار بود مدتی قبل مدارک من برای مسئولان برگزاری مسابقات APB ارسال شود، اما بعد از گذشت چند ماه با پیگیری هایی که خودم انجام دادم مدارک من ارسال شد و حالا منتظر پاسخ مسئولان مسابقات APB هستیم.

مظاهری درباره دوری چند ماهه خود از  مسابقات اظهار داشت:می دانم که حضور در رقابت‌های سنگینی مثل APB بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت کار سختی است اما بالاخره باید از یک جا شروع کرد.

وی افزود: اینکه رقابت‌های APB در 8 راند برگزار می‌شود کار را برای من که مدتهاست از میادین دور بودم سخت می‌کند اما مطمئن باشید اگر به این رقابت ها دعوت شوم، حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

قهرمان بوکس آسیا در ادامه اظهار کرد: کسب سهمیه المپیک کار ساده‌ای نیست اما با توجه به شناختی که از رقبای خود دارم، می‌توانم سهمیه المپیک 2016 را کسب کنم.

وی با اشاره به اینکه هیچگاه از رقابت هراسی ندارد، افزود:به نظر من باید بوکسورهایی که مدال آسیایی دارند یک تفاوتی با سایرین داشته باشند.به طور مثال در رقابت های انتخابی تیم ملی یک بوکسور مدال آور شرکت نکند، بلکه این میدان به چند مشتزن جوان داده شود تا خودی نشان دهند.

مظاهری ادامه داد:کسانی که مدال های آسیایی دارند باید کمی با سایرین تفاوت داشته باشند.همانطور که گفتم برای رسیدن به تیم ملی بهتر است پس از برگزاری انتخابی، 2 نفر برتر هر وزن با مشتزن صاحب نام آن وزن مبارزه کنند تا در نهایت شایسته‌ترین فرد به پیراهن تیم ملی برسد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در رقابت های قهرمانی کشور شرکت می کند ،گفت:هیچگاه از مبارزه فرار نکردم و اگر شرایط جسمانی خوبی داشته باشم در قهرمانی کشور روی رینگ می روم.

مظاهری تصریح کرد:به هر حال توقع از من بالا است و دوست دارم در شرایط آرمانی روی رینگ بروم.شک نکنید اگر تا آن زمان به آمادگی کامل برسم در قهرمانی کشور بوکس می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز