خبرگزاری کار ایران

کوروش قادری خبر داد:

ایام تعطیلات نوروز موسیقی و هه لپه رکی اجرا خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۴۶۲

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان‌سنندج با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اظهار داشت: برپایی برنامه‌های فرهنگی شامل موسیقی، تئاتر، هه لپه رکی در خانه کرد و عمارت خسروآباد اجرا خواهد شد.

کوروش قادری در گفت‌وگو با ایلنا به اهم برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سنندج پرداخت و گفت: این برنامه ها شامل افزایش ساعت کار موزه‌ها از ۲۸ اسفند لغایت تا فروردین 96 هر شب از ساعت 20، برپایی نمایشگاه فرهنگ مانا تا پایان تعطیلات نوروزی در موزه سنندج، برپایی گشت‌شهری به مقصد خانه کرد موزه تاریخی مسجد جامع عمارت خسروآباد است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اظهار داشت: برپایی برنامه‌های فرهنگی شامل موسیقی، تئاتر، هه لپه رکی در خانه کرد و عمارت خسروآباد اجرا خواهد شد.

رئیس میراث فرهنگی وگردشگری شهرستان سنندج به سایر برنامه‌های این ستاد اشاره کرد و افزود: اجرای طرح همیار گردشگر با همکاری آموزش و پرورش در شهر سنندج، چاپ بیش از صد هزار اقلام تبلیغی شامل نقشه برشور و سی‌دی هفتم استقرار کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی در مبادی ورودی شهر سنندج برای امدادرسانی به خودرو مسافران در ایام تعطیلات نوروز از سایر برنامه‌های این ستاد است.

قادری خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در خانه کرد و عمارت خسرواباد، برگزاری مسابقات ورزشی در ستادهای اسکان بین مسافرین و تورهای روستاگردی به روستاهای هدف گردشگری با همکاری بخشداران اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز