خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خبر داد:

برگزاری اولین دوره آموزشی تحقیق و توسعه(R&D)

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۴۴۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: اولین دوره مقدماتی آموزش تحقیق و توسعه(R&D) برای بیش از 65 نفر از مدیران و کارشناسان شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در کردستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی با بیان این مطلب گفت: این دوره با هدف آشنایی بخش‌های تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی استان کردستان با توسعه سازمانی و شناخت مبانی و مفاهیم تحقیق و توسعه برگزار شده است.

وی گفت: نوآوری در تولید مبتنی بر تکنولوژی رقابت پذیر و محصول جدید  دانش بنیان ، حاصل ایجاد واحدهایR&D در  بنگاههای  صنعتی است که نهایتا"منتج به دانش بنیان شدن و استفاده از مزایای آن برای صنعت استان خواهد شد.

وی در راستای مزایای سپری کردن دوره های آموزشی مدیریت تحقیق و توسعه گفت: واحد تحقیق و توسعه (R&D) و استقرار آن در بنگاه‌های صنعتی در راستای رقابت پذیری و اعتلای هدفمند واحدهای دانش محور، امری ضروری است.

رئیس سازمان‌صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: در همین راستا صدور گواهی و پروانه تحقیق و توسعه  منوط به گذراندن دوره های آموزشی می باشد.

دره وزمی خاطرنشان ساخت: از مزایای دوره‌های آموزشی مدیریت تحقیق و توسعه و اخذ پروانه مربوطه، استفاده از معافیت‌های حقوق گمرکی، سود بازرگانی و مالیاتی و اخذ تسهیلات ارزان قیمت واحدهای دانش بنیان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز