خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان دهگلان عنوان کرد:

مسئولیت‌ها در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۰۹۴

فرماندار شهرستان دهگلان با اشاره به مسئولیت‌ها در نظام اسلامی گفت: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی به عنوان یک فرصت مغتنم برای خدمت، تلاش، ایجاد وحدت، تفکر و خلاقیت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس است.

به گزارش ایلنا، نظری اظهار داشت: اداره تعاون روستایی یک نهاد دولتی و خصوصی است و فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه خدمات‌رسانی به جامعه روستایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: اداره تعاون روستایی بر فعالیت‌ها و کارهای تمام شرکت‌های تعاونی روستایی و اتحادیه‌های مربوط به فعالیت‌های روستایی نظارت دارد.

فرماندار دهگلان به تأثیر تعاونی‌ها در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: نقش و جایگاهی که تعاونی‌های بخش کشاورزی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند برکسی پوشیده نیست و اعتماد مردم به تعاونی‌ها در طول این چند سال کاملا  ملموس است.

نظری با اشاره به مسئولیت‌ها در نظام اسلامی گفت: مسئولیت ها در نظام اسلامی به عنوان یک فرصت مغتنم برای خدمت، تلاش ، ایجاد وحدت، تفکر و خلاقیت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس است.

وی بیان کرد: مسئولان باید در کنار مردم بوده و از نزدیک با درد و دل و مشکلات آنها آشنا و در این راستا اقدام کنند.

نظری افزود: با وجود کمبودها و ناملایمات اقتصادی، دولت تدبیر وامید تاکنون گام های خوبی برای رفاه وآسایش مردم برداشته که امیدواریم بتوانیم خدمتگذار خوبی برای آحاد جامعه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز