خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان:

کار امور تربیتی، نهادینه کردن تربیت اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۲۱۳

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان با بیان اینکه امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر است گفت: کار امور تربیتی در آموزش‌ و پرورش نهادینه کردن تربیت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رشید قربانی در خصوص ساحت‌های آموزش‌وپرورش بیان داشت: مهم‌ترین ساحت در آموزش‌وپرورش ساحت تربیتی دانش آموزان است.

وی به تأکید قرآن بر تزکیه اشاره کرد و گفت: یکی از رسالت‌های مهم پیامبران امر تزکیه و پرورش و تعلیم بوده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان به نقش مربیان تربیتی تأکید کرد و گفت: پاسداری از ارزش‌های اسلامی مهم‌ترین وظایف مربیان تربیتی است.

قربانی بابیان اینکه امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر است گفت: کار امور تربیتی در آموزش‌وپرورش نهادینه کردن تربیت اسلامی است.

وی به نقش شورای معلمان و مدارس تأکید کرد و گفت: این شوراها نقش اساسی و کلیدی در تحقق اهداف تعلیم و تربیت در مدارس دارند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان ادامه داد: کار آموزش‌وپرورش فقط تعلیم نیست بلکه توجه به بعد معنوی و تربیتی و اخلاقی دانش آموزان نیز جزو اولویت‌های اول است.

قربانی درخصوص مهارت‌های زندگی‌تصریح کرد: مدارس و مرکز تربیتی محل آموزش‌مهارت‌های زندگی به دانش آموزان است.

وی خاطرنشان کرد: باید از توان وفکرمربیان تربیتی در مناطق آموزش‌وپرورش و استان برای تحقق اهداف تربیتی استفاده شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان گفت: باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که با حفظ ارزش‌های اسلامی و ملی ، خلاق و اهل مطالعه و عمل باشند.

قربانی به نقش سایر ادارات و ارگان‌ها اشاره کرد و افزود: لازم است تمام سازمان‌ها و ارگانهای فرهنگی، آموزش‌وپرورش را درراه رسیدن به اهداف تربیتی یاری و پرورشی، یاری نمایند.

وی گفت: با صدور بخشنامه کار تربیتی انجام نمی‌شود بلکه تربیت در مدارس باید یک امر نهادینه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز