خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:

توسعه نامتوازن نیروی انسانی در برخی استان ها

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۶۷۶

عناصر مختلفی در تعلیم و تربیت یک کشور تأثیرگذار هستند که در این میان نقش معلم ممتاز و کلیدی است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به توسعه نامتوازن نیروی انسانی در بعضی از مناطق و استان های کشور گفت: باید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان در یک برنامه منسجم و هماهنگ با سیاست های آموزش و پرورش در جهت تامین و بهسازی نیروی انسانی متخصص و کارآمد اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، علی اصغر فانی در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی که در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: عناصر مختلفی در تعلیم و تربیت یک کشور تأثیرگذار هستند که در این میان نقش معلم ممتاز و کلیدی است.

وی در خصوص اهمیت توسعه و تأمین نیروی انسانی در آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان به عنوان ۲ نهاد راهبردی برای نظام تعلیم و تربیت محسوب می شوند که حمایت از آنها وظیفه و تکلیفی برعهده آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه هماهنگی و حمایت از فعالیتهای این دو دانشگاه وظیفه‌ای برعهده آموزش و پرورش است، عنوان کرد: باید راهکارهایی را اتخاذ کنیم که در سایه هم فکری و همدلی بین مسئولان و کارکنان هر دو دانشگاه، شاهد هم افزایی در برنامه های آینده آموزش و پرورش باشیم.

وزیر آموزش و پرورش از تشکیل هیأت ممیزه رسیدگی به پرونده های اداری اساتید این دانشگاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: با رایزنی‌هایی که با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفته است در تلاش هستیم بتوانیم مشکلات نظام اداری و ارتقایی کارکنان و اساتید این دانشگاه را مرتفع کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز