خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خبرداد:

اعلام فراخوان دومین جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا در کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۸۹۸

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از اعلام فراخوان دومین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا در مراکز و نواحی آموزشی سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی نامدار با بیان این مطلب افزود: این جشنواره با حضور حدود سه هزار دانش آموز سراسر کشور و پیش بینی بازدید چهار هزار نفر از بخش های مختلف این رویداد مهم سراسری فروردین 96 در پردیس شمالی دانشگاه تهران برگزار می شود.

وی بر حضور حداکثری دانش‌آموزان شهرستان‌ها، نواحی و مناطق تابعه استان از طریق پژوهش سراهای دانش آموزی و دبیرستان های برتر دوره اول و دوم متوسطه در این جشنواره تاکید کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌و پرورش کردستان اظهار کرد:این جشنواره شامل‌چهار محور سمینارهای علمی در 11 گرایش، مسابقات مهارتی در رشته های هوافضا(چهارگرایش)،رباتیک (سه گرایش)، عمران و سازه(6گرایش)، فیلم کوتاه داستانی و محتوای دیجیتال و همچنین نمایشگاه‌جانبی‌ و کارگاه‌های تخصصی ویژه دانش آموزان، والدین، مدیران مدارس و مربیان پژوهشی است.

وی اعطای 10 دیپلم افتخار از طرف فدراسیون جهانی مخترعین، اعطای گواهینامه رسمی و معتبر از سوی مؤسسه عالی مدیریت دانش IDCORP مالزی به تمامی شرکت کنندگان و انتشار مقالات برگزیده در مجلات معتبر علمی را از جمله ویژگی های این جشنواره ذکر کرد.

نامدار افزود: کاندیدا شدن برگزیدگان برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی و پوشش خبری توسط شبکه های تلویزیونی اتحادیه اروپا، فرانسه، چین، آذربایجان، لبنان، کویت و اعطای تندیس، حمایت مادی از دیگر ویژگی های این جشنواره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز