خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

صدور 141 مورد پروانه کسب جهت خانواده شاهد و ایثارگر در کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۵۰۴

رئیس اداره امور اصناف و تشکل های سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در راستای اجرایی کردن ماده 79 قانون نظام صنفی و آیین نامه های اجرایی، تعداد 141 پروانه کسب صنفی جهت خانواده های معظم شاهد، جانبازان و آزادگان در سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان صادر شد.

به گزارش ایلنا، محمدزاده با بیان این مطلب افزود: به استناد ماده 79 قانون نظام صنفی و اجرایی نمودن این ماده قانونی، به جهت تسهیل فرآینده پروانه های صنفی مورد نیاز خانواده های معظم شاهد، جانبازان و آزادگان در سازمان صنعت، معدن و تجارت و شهرستانهای تابعه و بر اساس معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت متقاضیان پروانه کسب صنفی در رسته های توزیعی، تولیدی و خدماتِ فنی صادر می شود.

وی عنوان کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده در قانون مذکور، معافیت از پرداخت هزینه های صدور و تمدید پروانه کسب است و این سازمان جهت صدور پروانه کسب صنفی و سایر خدمات مشاوره ای دیگر به این عزیزان آمادگی های لازم را دارد.

رئیس اداره امور اصناف و تشکل های سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: خانواده های معظم شاهد، جانبازان و آزادگان سرفراز در صورت تقاضای پروانه کسب در رسته های مختلف صنفی می توانند با ارائه معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران به سازمان صنعت،معدن و تجارت کردستان به واحد اداره اصناف و در شهرستانهای تابعه به ادارات صنعت، معدن وتجارت آن شهرستان مراجعه فرمایند تا در اسرع وقت نسبت به صدور پروانه مورد نظر اقدام لازم بعمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز