خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان مطرح کرد:

تعامل با نهادهای حمایتی ارجحیت دارد

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۷۹۸

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: نهادهای حمایتی به لحاظ امکانات و تجهیزات غنی می باشند بنابراین تعامل با نهادهای حمایتی ارجحیت دارد

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد جولایی امروز در مجمع انتخابات هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان که در سنندج برگزار شد با بیان اینکه 27 هزار معلول در سطح استان وجود دارد افزود: متاسفانه نتوانسته ایم به طور شایسته این افراد را جهت حضور در میادین ورزشی سوق دهیم و می طلبد ساماندهی مناسبی ترتیب داده شود.

وی با ابراز پشیمانی در خصوص واگذاری استخر و سالن جانبازان به این هیات گفت: هیات انتخابی باید ملزم به تامین اعتبارات از سایر نهاد های حمایتی باشد چرا که به لحاظ امکانات و تجهیزات غنی می باشند و متاسفانه بهره وری مطلوبی از این استخر و سالن به عمل نیامده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: اداره تربیت بدنی تنها از نظر فراهم نمودن زیر ساخت ها می تواند یاری گر باشد بنابراین رئیس هیات با برنامه ریزی و تامین اعتبار می تواند بر مشکلات فائق آید.

وی به وجود 240 ورزشکار سازمان یافته در رشته های جانبازان و معلولان اشاره کرد و ابراز داشت: با وجود 27 هزار معلول در سطح استان این تعداد ورزشکار به حد واقعی خود نرسیده است و در این راستا فعال نمودن هیات های ورزشی در شهرستان ها ضروری است.

جولایی اضافه کرد: در گذشته شاهد کسب افتخارات شایانی توسط قهرمانان این رشته بودیم بنابراین با در اختیار گذاشتن امکانات و وسایل بستر رشد و شکوفایی فراهم می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان  با بیان اینکه جانبازان و معلولان در اولویت استفاده از اماکن ورزشی قرار دارند خاطرنشان کرد: رئیس هیات انتخابی موظف است در وهله اول سازو کار لازم را در جهت بهره وری جانبازان از امکاناتی نظیر استخرا و سالن را فراهم نماید سپس به سایر ورزش های همگانی توجه نماید.

شایان ذکر است منصور هاشمی نصب با کسب 8 رای از 14 نفر اعضا به مدت 4 سال  به عنوان رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز