خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت و اسناد کردستان:

98 درصد خدمات ثبت به شکل مکانیزه انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۶۷۱

مدیرکل ثبت و اسناد کردستان گفت: بیش از 98 درصد خدمات در این سازمان به شکل مکانیزه انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حیدرزاده امروز در آیین افتتاح ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک منطقه 1 سنندج با بیان اینکه احداث این ساختمان از اداره کل راه و شهرسازی استان خریداری شده است، افزود: اعتبار این ساختمان از سازمان ثبت و اسناد و استانداری کردستان تهیه شد و خوشبختانه یکی از پروژه هایی است که در اندک زمان کمتر از 2 سال به بهره برداری رسید. 

وی گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت 2  هزار متر مربع با زیربنای بالغ بر 3 هزار متر مربع در 4 طبقه احداث بنا شده است.

مدیرکل ثبت اسناد کردستان اظهار داشت: مقرر شده است ثبت منطقه 1 سنندج، اداره ثبت شرکت ها و اداره اجرا از محل اداره کل فعلی به ساختمان جدید جهت ارائه خدمات آسان تر به مردم منتقل شود.

حیدرزاده ضمن تقدیر از کلیه دستگاه های همراه در این پروژه گفت: امروزه شاهد تحول عظیم در ثبت اسناد هستیم به گونه ایی که در 3 سال گذشته تمام اموراتی که در این سازمان بیش از 100 سال قدمت داشتند و به صورت سنتی قابل اجرا بودند مکانیزه شدند.

وی اضافه کرد: بیش از 98 درصد خدمات به شکل مکانیزه انجام می شود و این امر موجب تثبیت مالکیت عالی در کشور و کاهش مشکلات و رفع آن شده است.

مدیرکل ثبت و اسناد کردستان گفت: این سازمان با قدمت بزرگ نیازمند یاری تمامی دستگاه ها جهت ارتقای خدمات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز