خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان تاکید کرد:

باید برای خدمات‌رسانی بهتر از توان‌بخش‌خصوصی استفاده کرد

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۵۳۳

استاندار کردستان با تأکید بر استفاده از توان‌ بخش خصوصی در خدمات‌رسانی بهتر گفت: برای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم استفاده از توان‌بخش خصوصی بسیار مؤثر است.

به گزارش ایلنا، زاهدی در زمینه حمایت از شهرداری‌ها تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما کمک به شهرداری و توجه به مسائل عمران شهری از طریق اختصاص اعتبارات عمرانی است و مبلغ 30 میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان همیاری شهرداری‌های کشور به شهرداری‌ها اختصاص می‌یابد.

وی در خصوص همکاری مسئولان اظهار داشت: باید تمام مسئولان با تعامل و همکاری برای مردم فعالیت و تلاش کنند و خدمات و فعالیت‌های نظام را به‌درستی به مردم اعلام کنند.

استاندار کردستان به بخشی از اقداماتی که بر اساس طرح ترافیک انجام می‌شود، افزود: ساخت پارکینگ، پیاده راه‌سازی و اجرای طرح‌های ترافیکی در مسیرهای مختلف  از مهم‌ترین اقدامات در طرح ترافیک است.

زاهدی در خصوص نقش پارکینگ ساخته‌شده، گفت: یکی از راههای کاهش ترافیک احداث پارکینگ است، امیدواریم که این پارکینگ طبقاتی بخشی از مشکلات ترافیک این شهر را حل کند.

وی با تأکید بر راه‌اندازی مراکز خرید در نقاط مختلف شهر افزود: ایجاد مراکز خرید در نقاط مختلف شهر از مراجعه غیر ضرور مردم به مرکز شهر جلوگیری می‌کند و تأثیر زیادی بر کاهش ترافیک دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز