خبرگزاری کار ایران

صعود تیم هندبال بانوان سنندج به سوپرلیگ هندبال بانوان

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۶۶۱

تیم بانوان هیات هندبال سنندج با شکست تمامی حریفان خود قهرمان رقابت های لیگ دسته یک هندبال بانوان شد و به سوپرلیگ هندبال بانوان صعود کرد.

به گزارش ایلنا، ششمین دوره رقابت های لیگ دسته یک هندبال بانوان که روز شنبه 9 بهمن ماه با شرکت 17 تیم آغاز شده بود صبح روز جمعه 15 بهمن ماه در شاهین شهر اصفهان به پایان رسید.

تیم هیات هندبال سنندج از روز شنبه 9 بهمن ماه بازی های خود را در رقابت های لیگ دسته یک هندبال آغاز کرد و با شکست تمامی حریفان تا مرحله نهایی این مسابقات پیش رفت.

در مرحله نهایی مسابقات چهار تیم نفت و گاز گچساران، هیات هندبال سنندج، فارس و شاهین شهر به مصاف هم رفتند.

شاگردان نشمین شافعیان در اولین بازی خود در مرحله نهایی به مصاف تیم نفت و گاز گچساران رفتند و این تیم را با نتیجه 29 بر 16 شکست دادند و با رفتن به فینال حضور خود در فصل بعد سوپر لیگ را قطعی کردند.

در بازی فینال هندبالیست های سنندج با نماینده فارس به رقابت پرداختند و در پایان با نتیجه 30 بر 17 این تیم را شکست دادند و مقام اول را کسب کردند.

تیم هیات هندبال سنندج با شکست تمامی حریفان تا مرحله فینال پیش رفت و با اقتدار قهرمان مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان شد.

بدین ترتیب تیم های هیات هندبال سنندج با کسب مقام اول، فارس مقام دوم و نفت و گاز گچساران با کسب مقام سوم به سوپر لیگ فصل بعد هندبال بانوان صعود کردند.

اسرا فتاحی، اسرا زندی، سیران رجبی نیا، مبینا زمانی، مژگان مردوخی، پرستو اسمعیلی، دلنیا محمودی، پریا فرجی، کژال امینی، دنیا امانی، سمیرا علی رمایی، سیران احمدی، مژگان قهرمانی، شیدا ابولقاسمی و شقایق باپیری در ترکیب تیم سنندج نقش آفرینی کردند و همچنین نشمین شافعیان سرپرستی و مربیگری تیم سنندج را در این مسابقات بر عهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز