خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر واترپلو از فردا آغاز می شود؛

دانشگاه آزاد و چوکای تالش در افتتاحیه لیگ واترپلو / قرعه استراحت برای قهرمان لیگ ۹۲

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۷۵۷

هفته نخست رقابت های لیگ برتر واترپلو از عصر فردا(پنجشنبه) با مسابقه دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و چوکا تالش در استخر بین المللی ۹ دی کار خود را آغاز می کند.

بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور از فردا(پنجشنبه) با برگزاری سه دیدار آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، هفته نخست رقابت های لیگ برتر واترپلو در سال ۱۳۹۳ از عصر فردا(پنجشنبه) با مسابقه دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و چوکا تالش در استخر بین المللی ۹ دی کار خود را آغاز می کند.

طبق برنامه ارائه شده توسط سازمان لیگ واترپلو، لیگ هفت تیمی واترپلو امسال با برگزاری سه دیدار در هفته نخست در شهرهای تهران، گچساران و اصفهان شروع می شود.

عصر فردا(پنجشنبه) تیم دانشگاه آزاد اسلامی که در دوره بیست و سوم لیگ برتر واترپلو در جایگاه سوم ایستاده بود، با سرمربیگری علیرضا شهیدی پور به مصاف چوکا می رود.

دانشگاه آزاد اسلامی با بهره مندی از بازیکنان ملی پوش قصد دارد قهرمانی این دوره را از آن خود کند. شروع قدرتمند برای بازیکنان و کادر فنی این تیم بسیار ضروری است. از طرفی چوکا تالش هم تیم دست و پا بسته ای نیست. چوکا که اکثر بازیکنان آن بومی هستند با مربیگری سیاوش حسن زاده امید دارد تا گام اول را محکم برداشته و جایگاه بهتری از پنجمی سال پیش به دست آورد.

بازی دوم رقابت های این فصل روز جمعه(۲۴ مرداد) در شهر گچساران برگزار می شود. نفت و گاز گچساران و پالایش نفت آبادان از ساعت ۱۶ روز جمعه دومین مسابقه این دوره از رقابت ها را برگزار می کنند.

این مسابقه که به میزبانی گچساران برگزا می شود برای هر یک از دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. تیم گچساران که فصل پیش را با عنوان چهارمی به پایان رساند این بار تحت هدایت وحید رضایی مربی سابق تیم جوانان ایران امیدوار است نمایشی درخور جوانان گچسارانی را به نمایش بگذارد.

این تیم نفت و گازی امیدوار است با بهره مندی از امتیاز میزبانی در بازی نخست پیروز از میدان خارج شود. پالایش نفت آبادن هم که از تیم های ورزشی پرسابقه و قدیمی به حساب می آید برای ابن مسابقه برنامه ویژه ای دارد. فرزاد کنعانی مربی بازیکن ساز تیم آبادان هم به همراه تیمش برای پیروزی و کسب امتیاز به گچساران سفر می کند. تیم جوان و یکدست آبادانی به گفته مربی این تیم برای حضور در جمع چهار تیم تلاش می کند و این بازی می تواند شروعی برای کسب نتایج خوب شان باشد.

این مسابقه را محمدرضا محمدی و محمود نصر اصفهانی داوری می کنند و منصور مهذب هم به عنوان ناظر در محل برگزاری مسابقات حضور خواهد داشت.

در هفته نخست، نفت امیدیه قهرمان فصل گذشته این رقابت ها با قرعه استراحت روبروست.

برنامه هفته نخست بیست و چهارمین رقابت های لیگ برتر واترپلو:
۱. نفت و گاز گچسازان – پالایش نفت آبادان؛ جمعه ۲۴/۰۵ / ۹۳ ساعت ۱۶ - گچساران
۲. فولاد مبارکه سپاهان – شهید شهبازی زنجان؛ پنجشنبه ۳۰/۰۵ / ۹۳ ساعت ۱۶ - اصفهان
۳. دانشگاه آزاد اسلامی – چوکا تالش؛ پنجشنبه ۲۳/۰۵ / ۹۳ ساعت ۱۹ - تهران(استخر بین المللی ۹ دی)
۴. نفت و گاز امیدیه - استراحت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز