خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

مردمی‌ترین انقلاب، انقلاب ایران است

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۳۶۵

استاندار کردستان مردمی‌ترین انقلاب را انقلاب ایران عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه انقلاب های متعددی در دنیا رخ داده است اما در هیچ انقلابی جز ایران شاهد مشارکت تمامی اقشار مردم نبودیم و این نشان از همدلی و همسویی مردم با نظام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی امروز در آیین گلبانگ انقلاب که در مدرسه دخترانه فرزانگان سنندج برگزار شد افزود: بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران با یاری مردم توانست نظام 2 هزار و پانصد ساله را تغییر دهد و کشور را به جایگاه حقیقی خود برساند.

وی مردمی ترین انقلاب را انقلاب ایران عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه انقلاب های متعددی در دنیا رخ داده است اما در هیچ انقلابی شاهد مشارکت تمامی اقشار مردم نبودیم به جز کشور ایران و این نشان از همدلی و همسویی مردم با نظام است.

استاندار کردستان اظهار داشت: مردم با دیدگاه و سلایق مختلف، یکپارچه علیه نظام به پا خواستند و به دنبال یک هدف مقدس زیر یک پرچم جمع شدند.

وی وحدت و انسجام را عامل اصلی پیروزی انقلاب دانست و گفت: هنگامی که تمامی جناح با هر فکر و عقیده ایی در جهت منافع و مصالح کشور گام بردارند مسلما پیروزی های بزرگی را شاهد خواهیم بود.

زاهدی خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران را شایان دانست و ابراز داشت: اگر مقایسه ایی در عرصه های مختلف صورت گیرد منزلت حقیقی ایران نمایان می شود به طوری که قبل از انقلاب نرخ باسوادی در کردستان 28 درصد بود اما با انقلاب شکوهمند اسلامی این رقم به بالای 90 درصد ارتقا یافت.

وی همچنین به تحریم های ظالمانه ایران اشاره کرد و گفت: در این شرایط نیز نظام توانست کشور را ساماندهی کند و این نشان از کارآمدی نظام است.

استاندار کردستان اضافه کرد: وظیفه ما نمایان کردن کارآمدی وموفقیت های نظام در زمینه های متفاوت به جهان می باشد تا همگان بدانند این انقلاب ثمرات بسیاری برای کشور داشته است.

وی مسئله اصلی کشور را حفظ وحدت و توجه به منافع و مصالح ملی دانست و گفت: همان گونه که در سال 57 مردم  دوشادوش در کنار هم بودند ضروری است که این شرایط نیز در زندگی ما باید باقی و جاری باشد.

شایان ذکر است زنگ انقلاب توسط استاندار همزمان با سراسر کشور در مدرسه دخترانه فرزانگان به صدا درآمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز