خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

توسعه باغات راهی در جهت اشتغال‌زایی است

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۱۰۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با تاکید بر اینکه ایجاداشتغال و افزایش‌درآمد در بخش کشاورزی، در گرو توسعه باغات در استان کردستان است، گفت: توسعه باغات راهی در جهت اشتغال‌زایی است و باعث افزایش درآمد در بخش کشاورزی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، کریم ذوالفقاری در خصوص تعیین تکلیف اراضی ملی اظهار داشت: اراضی ملی باید در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود زیرا این اراضی باعث رونق باغات و کشاورزی این استان خواهد بود.

وی درباره جذب بازار محصولات باغی افزود: جذب بازار محصولات باغی باید در اولویت قرار گیرد تا کشاورزان بتوانند محصولات خود را به موقع به بازار عرضه کند.

رئیس سازمان جهاد کشارزی استان کردستان با تاکید تولید انگور سیاه در استان کردستان عنوان کرد: انگور سیاه به عنوان یک برند در استان می تواند بازارهای داخلی و خارجی را جذب کند و زمینه رونق اقتصادی بیشتری را فراهم نماید.

ذوالفقاری به لزوم تخصیص آب به باغات گفت: استاندار و معاونین وی در این زمینه پیگیری های خوبی انجام داده اند و باغات به عنوان یک فرصت اقتصادی در بخش کشاورزی است و باید فرمانداران نیز پیگیری های بیشتری به عمل آورند.

وی با تاکید بر فعالیت بیشتر گلخانه ها افزود: لازم است توجه بیشتری به گلخانه ها شود و همکاری های بیشتری با صاحبان گلخانه ها به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز