خبرگزاری کار ایران

مشاور و سرپرست حوزه استاندار کردستان:

رسانه‌ها با نقد منصفانه مدیران را در بهبود عملکردشان یاری کنند

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۱۸۶

سرپرست حوزه استاندار کردستان با بیان اینکه توسعه‌استان با حضور رسانه‌ها مقدور است، گفت: رسانه ها بازوان پرتوان توسعه استان هستند و ما در استان دست تمام رسانه‌های دلسوز نظام را برای کمک به توسعه می‌فشاریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبد الرضا میقانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که شامگاه دوشنبه در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، به نقش پررنگ رسانه ها در جهت رفع مشکلات در جامعه اشاره و تصریح کرد: رسانه ها باید در شیوه انعکاس  مطالبات مردم هوشیارانه عمل کنند.

مشاور و سرپرست حوزه استاندار کردستان در خصوص نقش رسانه ها در انعکاس دستاوردها، افزود: انتظار داریم دستاوردهای دولت به شیوه مناسب و با نگاه واقع بینانه‌تری به مردم گزارش شود.

میقانی با اشاره به نقش رسانه‌ها در تحول، گفت: انتظار داریم رسانه‌ها، پیشگام تحول در جامعه باشند و با نگاه واقع بینانه و نقد منصفانه ، مدیران را در شناسایی نقاط ضعف و بهبود عملکردشان یاری کنند.

وی به تشکیل جلسات متعدد با اصحاب رسانه تأکید و تصریح کرد: همکاری و همراهی با این صنف، سبب تسریع بخشی در رفع مشکلات می‌شود.

مشاور و سرپرست حوزه استاندار کردستان اظهار داشت: با توجه به اینکه رسانه‌ها در گذشته به لحاظ کمی رشد چشمگیری داشته‌اند، به لحاظ کیفی نیز رشد خوبی صورت گرفته است.

 وی همچنین به برپایی نمایشگاه عکس خبری اشاره کرد وافزود: این دستاورد می‌تواند سرفصل مناسبی برای پایه‌گذاری جشنواره‌ی عکس‌های خبری در استان باشد.

گفتنی است در این نشست برخی از نمایندگان خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها به ارائه پیشنهاد و مشکلات مربوط به این صنف پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز